Autor Wątek: Paragon anulowany, problem z usługa  (Przeczytany 3898 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline bestseller.pl

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.42 SP1
Paragon anulowany, problem z usługa
« dnia: Luty 05, 2016, 14:34:24 »
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów,

Jestem początkujący w temacie Subiekta nadal się go uczę, wystawiłem już kilka paragonów i dzisiaj zaczął się problem - nadmienię tylko, że zanim się zalogowałem i napisałem tego posta poczytałem trochę forum ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Mianowicie wiem, że napewno problem jest z usługa "Koszty wysyłki" wcześniej zanim podpisałem umowę z pocztą polską musiało być 23%VAT po podpisaniu zostałem zwolniony z tego obowiązku więc zmieniłem kilku paragonach na "ZW" , niestety nie byłem zadowolony z usług poczty i rozwiązałem umowę, więc automatycznie wskoczyłem na próg 23% i dzisiaj chciałem wystawić paragon i 3 razy mi go anulowało - początkowo myślałem, ze problem jest z towarem poniewaz mam w bazie 2 podobne produkty ale różnią się gramaturą w nazwie i symbolem. Metodą prób i błędów wystawiłem paragon z usługa jednorazową "wysyłka" i poszło bez problemu. Niestety nie mam możliwości korzystania ze starej usługi "Koszty wysyłki" poniewaz każdy paragon jest anulowany z vatem 23%. Jak zmianiam stawkę na 'ZW' we właściwościach usługi drukuje bez problemu na stawce "ZW". W jaki sposób moge powrócić do stawki 23% w tej usłudze -nie tworząc nowej usługi ?

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9214
  • Reputacja +1304/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: Paragon anulowany, problem z usługa
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 05, 2016, 14:38:05 »
Zmień nazwę dla urządzenie fiskalnego, np dodając kropkę.
Sławek, Zduńska Wola

Offline bestseller.pl

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.42 SP1
Odp: Paragon anulowany, problem z usługa
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 05, 2016, 14:43:11 »
Zmień nazwę dla urządzenie fiskalnego, np dodając kropkę.

przepraszam za pytanie - a gdzie mogę to zmienić ?

Pozdrawiam

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9214
  • Reputacja +1304/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: Paragon anulowany, problem z usługa
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 05, 2016, 14:47:27 »
W kartotece tej usługi na zakładce "Urządzenia"
Sławek, Zduńska Wola

Offline bestseller.pl

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.42 SP1
Odp: Paragon anulowany, problem z usługa
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 05, 2016, 15:00:26 »
W kartotece tej usługi na zakładce "Urządzenia"

Działa pięknę dzięki :-) !

Offline subiekt_user

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 334
  • Reputacja +4/-1
  • Wersja programu: Najnowsza wersja - abonament na ulepszenia wykupiony
Odp: Paragon anulowany, problem z usługa
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 05, 2016, 20:49:14 »
...wcześniej zanim podpisałem umowę z pocztą polską musiało być 23%VAT po podpisaniu zostałem zwolniony z tego obowiązku więc zmieniłem kilku paragonach na "ZW"...

Nie chcę Ciebie straszyć, ale w razie ewentualnej kontroli skarbowej przygotuj się na problemy. Stawkę "zw" mogą stosować tylko podmioty uprawnione przez Ministra Finansów.

P.S. http://www.forumsubiekta.pl/subiekt/zablokowanie-towaru/

Pozdr.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Paragon anulowany, problem z usługa
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 05, 2016, 20:49:14 »