Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: bestseller.pl w Luty 05, 2016, 14:34:24

Tytuł: Paragon anulowany, problem z usługa
Wiadomość wysłana przez: bestseller.pl w Luty 05, 2016, 14:34:24
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów,

Jestem początkujący w temacie Subiekta nadal się go uczę, wystawiłem już kilka paragonów i dzisiaj zaczął się problem - nadmienię tylko, że zanim się zalogowałem i napisałem tego posta poczytałem trochę forum ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Mianowicie wiem, że napewno problem jest z usługa "Koszty wysyłki" wcześniej zanim podpisałem umowę z pocztą polską musiało być 23%VAT po podpisaniu zostałem zwolniony z tego obowiązku więc zmieniłem kilku paragonach na "ZW" , niestety nie byłem zadowolony z usług poczty i rozwiązałem umowę, więc automatycznie wskoczyłem na próg 23% i dzisiaj chciałem wystawić paragon i 3 razy mi go anulowało - początkowo myślałem, ze problem jest z towarem poniewaz mam w bazie 2 podobne produkty ale różnią się gramaturą w nazwie i symbolem. Metodą prób i błędów wystawiłem paragon z usługa jednorazową "wysyłka" i poszło bez problemu. Niestety nie mam możliwości korzystania ze starej usługi "Koszty wysyłki" poniewaz każdy paragon jest anulowany z vatem 23%. Jak zmianiam stawkę na 'ZW' we właściwościach usługi drukuje bez problemu na stawce "ZW". W jaki sposób moge powrócić do stawki 23% w tej usłudze -nie tworząc nowej usługi ?
Tytuł: Odp: Paragon anulowany, problem z usługa
Wiadomość wysłana przez: birds22 w Luty 05, 2016, 14:38:05
Zmień nazwę dla urządzenie fiskalnego, np dodając kropkę.
Tytuł: Odp: Paragon anulowany, problem z usługa
Wiadomość wysłana przez: bestseller.pl w Luty 05, 2016, 14:43:11
Zmień nazwę dla urządzenie fiskalnego, np dodając kropkę.

przepraszam za pytanie - a gdzie mogę to zmienić ?

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Paragon anulowany, problem z usługa
Wiadomość wysłana przez: birds22 w Luty 05, 2016, 14:47:27
W kartotece tej usługi na zakładce "Urządzenia"
Tytuł: Odp: Paragon anulowany, problem z usługa
Wiadomość wysłana przez: bestseller.pl w Luty 05, 2016, 15:00:26
W kartotece tej usługi na zakładce "Urządzenia"

Działa pięknę dzięki :-) !
Tytuł: Odp: Paragon anulowany, problem z usługa
Wiadomość wysłana przez: subiekt_user w Luty 05, 2016, 20:49:14
...wcześniej zanim podpisałem umowę z pocztą polską musiało być 23%VAT po podpisaniu zostałem zwolniony z tego obowiązku więc zmieniłem kilku paragonach na "ZW"...

Nie chcę Ciebie straszyć, ale w razie ewentualnej kontroli skarbowej przygotuj się na problemy. Stawkę "zw" mogą stosować tylko podmioty uprawnione przez Ministra Finansów.

P.S. http://www.forumsubiekta.pl/subiekt/zablokowanie-towaru/

Pozdr.