Cześć wszystkim,
Domyślam się, że ten temat był poruszony już nie raz na forum ale jestem "zielona" w tych sprawach a zastępuję chwilowo koleżankę i przejęłam jej obowiązki na ten czas.
Proszę o wyrozumiałość
Czy mógłby ktoś wytłumaczyć mi dosłownie krok po kroku jak wystawiamy paragon fiskalny przy różnych formach płatności tzn. przelew i np. płatność za pobraniem dla klienta indywidualnego tak żeby w papierach było wszystko ok chodzi mi tu o księgowość

dodam że jest to sprzedaż internetowa , jeżeli ma to oczywiście jakiekolwiek znaczenie .
Mam taki przypadek : Klient indywidualny zamówił coś przez internet wybrał opcję płatność przelewem , pieniądze już doszły , nie chce faktury tylko paragon co robić w takiej sytuacji ? Czy wystarczy zaznaczyć na paragonie opcje zapłacone przelewem ? czy cos jeszcze jest potrzebne ?
Z góry dziękuję za pomoc