Pracowałem X lat na innym systemie, zmieniliśmy na Subiekta i wszystko czego się nauczyłem zawdzięczam sobie i w bardzo dużej mierze Wam.
Taki "model" rozróżniania sprzedaży przeniosłem z przyzwyczajenia z poprzedniego systemu.....no dobra mój błąd.
Jedyne co mnie tłumaczy to fakt, że szanowny Pan, opiekun zakupionego systemu nie wskazał innej drogi, innej metody.
Z początku uważałem go za "guru" Subiekta, bo dla mnie była to wtedy czarna magia.
Wiele pytań które zadawałem szanownemu opiekunowi, pozostało bez odpowiedzi lub odpowiedź brzmiała .....tak się nie da.
Tak się "nie dało" że przez to znalazłem to forum i odpowiedź była szybka i całkowicie inna ....... da się, zrób tak i tak.
Z czasem i dzięki Wam, to ja wiedziałem więcej niż on, więc nie pozostało nic więcej jak .......... kopnąć szanownemu Panu w cztery litery.
Co ciekawe z wystawianiem kolejnych faktur za usługi nie miał najmniejszego problemu.
Pewnie i jest lepsza, prostsza metoda, ale o niej nie wiem, a nie będę byle pierdołą zawracał Wam dupy na forum.
Raportów nie chciałem aż tylu wycofywać, bo jak spieprzę coś w systemie, to tylko mi pozostanie się z tym uporać.
Co do klikania i uważania co się robi, to już na samym początku zwróciłem się z pytaniem do pomocy Subiekta, czy cholernej kropki przy sposobie zapłaty nie da się zrobić czarnej.
Teraz jest lekko szara, ledwo odróżnia się od pustej kropki.
Człowiek się śpieszy żeby obsłużyć klienta. Pewnie kliknąłem w miejsce "płatność kartą" , ale może nie trafiłem...... co mam się z tego powodu powiesić?
Więc z wielkim szacunkiem dla Was, proszę nie wieszajcie na mnie psów, tylko jeśli możecie wskażcie inną drogę, a ja z niej chętnie skorzystam.