Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: djalbi w Kwiecień 28, 2016, 15:48:58
-
Witam,
Bardzo proszę o pomoc.
Klientka zakupiła towar w marcu 2015r. Tydzień temu uznana została jej reklamacja i dokonałem zwrotu gotówki.
Niestety przy próbie dodania zwrotu do paragonu pojawia się informacja "Towar zablokowany".
Nie wiem czy ma to znaczenie ale do paragonu była wystawiana faktura imienna.
Jak mogę sprawdzić co blokuje towar? Towaru od dłuższego czasu nie ma na magazynie, inne pozycje dla tego towaru można dodać zwrot.
Bardzo proszę o pomoc.
-
Nie ma go na magazynie, więc został ustawiony jako nieaktywny. Trzeba go aktywować.
-
Towar blokują użytkownicy poprzez zmianę statusu aktywności poprzez "główne menu->Operacje->Ustaw jako nieaktywny", w analogiczny sposób można towar odblokować.
-
Towar aktywowany mimo tego nadal wyświetla się komunikat Towar zablokowany :(
-
Zamieść zrzuty, które to potwierdzą i pokażą problem.
-
W załączniku zrzut ekranu z listy towarów. Powiedzcie Panowie co jeszcze potrzbujecie aby pomóc.
-
W załączniku zrzut ekranu z listy towarów.
W jakim załączniku ? Został zamieszczony zrzut z listą dokumentów, nie ma pozycji dokumentu ani listy towarów.
-
Dzięki serdeczne za pomoc... Głupota z mojej strony...
Podczas robienia screena zauważyłem ze na dokumencie oprócz towaru jest jeszcze koszt kuriera... który był nieaktywny. Po akywowaniu usługi Kuriera zwrot wygenerował się.
Bardzo dziekuję za pomoc i zaangażowanie.