Autor Wątek: PILNE !!!! Pomocy do Subiekt Sprint 2  (Przeczytany 9990 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Filly

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Sprint 2
PILNE !!!! Pomocy do Subiekt Sprint 2
« dnia: Luty 16, 2016, 08:16:05 »
Witam Kolegów i koleżanki z forum.
Jestem tu nowy i pomimo poszukiwań nie znalazłem odpowiedzi na rozwiązanie mojego problemu. Od początku: Posiadam Subiekt GT, Subiekt Sprint 2, komputer Lenovo, Windows 8,1. Licencja jednostanowiskowa, stanowisko sprzedaży na laptopie (sieciowe nie jest potrzebne), Baza danych towarów na dysku lokalnym - laptopie.
Problem być może jest banalny, ale niestety nie mogę sobie z nim poradzić a przez to nie mogę rozpocząć sprzedaży. Chodzi mianowicie o brak możliwości zalogowania się do Sprint2 - sprzedaż czyli ekran dotykowy. Problem jest z nazwą sieciową stanowiska. Po załadowaniu wszystkich ekranów, drukarki itd. na końcu następuje proces identyfikacji użytkownika - dodam, że mam włączoną w obydwóch programach auto identyfikację Windows czyli bez wpisywania użytkownika i hasła - pojawia się komunikat o treści: "Nie zostałeś poprawnie zautoryzowany. Zostanie uruchomiony Shell systemowy, a aplikacja zostanie zamknięta. Skonfiguruj nazwę sieciową stanowiska i konto Windows użytkownika w "Zarządzaniu Sklepem". Oczekiwana nazwa użytkownika to Lenovo\Tomek." I Sprint2 się wyłącza. W Zarządzaniu Sklepem/Stanowiska są dwa stanowiska: zarządzania i sprzedaży. W stanowisku sprzedaży można dowolnie dokonywać zmian - ale nic to nie daje, natomiast w Stanowisku Zarządzania Sklepem (czego oczekuje Sprint2) nie można zmienić nazwy użytkownika. Jakieś pomysły... podpowiedzi??  Jak można się do tego dobrać.... pytam bo przynajmniej od tygodnia powinienem handlować a tu klops.... Proszę o pomoc.... pilnie.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17189
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: PILNE !!!! Pomocy do Subiekt Sprint 2
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 16, 2016, 19:28:43 »
Nie mam czasu i motywacji, aby spróbować powtórzyć opisywany problem... Skorzystaj z połączenia z autentykacją SQL. Skoro próbujesz poradzić sobie sam to znaczy, że to nic pilnego...
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: PILNE !!!! Pomocy do Subiekt Sprint 2
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 16, 2016, 19:28:43 »