Witam Kolegów i koleżanki z forum.
Jestem tu nowy i pomimo poszukiwań nie znalazłem odpowiedzi na rozwiązanie mojego problemu. Od początku: Posiadam Subiekt GT, Subiekt Sprint 2, komputer Lenovo, Windows 8,1. Licencja jednostanowiskowa, stanowisko sprzedaży na laptopie (sieciowe nie jest potrzebne), Baza danych towarów na dysku lokalnym - laptopie.
Problem być może jest banalny, ale niestety nie mogę sobie z nim poradzić a przez to nie mogę rozpocząć sprzedaży. Chodzi mianowicie o brak możliwości zalogowania się do Sprint2 - sprzedaż czyli ekran dotykowy. Problem jest z nazwą sieciową stanowiska. Po załadowaniu wszystkich ekranów, drukarki itd. na końcu następuje proces identyfikacji użytkownika - dodam, że mam włączoną w obydwóch programach auto identyfikację Windows czyli bez wpisywania użytkownika i hasła - pojawia się komunikat o treści: "Nie zostałeś poprawnie zautoryzowany. Zostanie uruchomiony Shell systemowy, a aplikacja zostanie zamknięta. Skonfiguruj nazwę sieciową stanowiska i konto Windows użytkownika w "Zarządzaniu Sklepem". Oczekiwana nazwa użytkownika to Lenovo\Tomek." I Sprint2 się wyłącza. W Zarządzaniu Sklepem/Stanowiska są dwa stanowiska: zarządzania i sprzedaży. W stanowisku sprzedaży można dowolnie dokonywać zmian - ale nic to nie daje, natomiast w Stanowisku Zarządzania Sklepem (czego oczekuje Sprint2) nie można zmienić nazwy użytkownika. Jakieś pomysły... podpowiedzi?? Jak można się do tego dobrać.... pytam bo przynajmniej od tygodnia powinienem handlować a tu klops.... Proszę o pomoc.... pilnie.