Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: kacperkuc10 w Sierpień 07, 2019, 09:01:36
-
Witam. Mam pewny problem z ustawieniem opcji ''za pobraniem''. Zrobiłem wszystko tak jak na tej stronie: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/714%2cjak-wystawic-fakture-z-forma-platnosci-za-pobraniem.html lecz tutaj pojawia się problem gdyż opcja ''za pobraniem'' jest wtracona w zakładce ''kredyt'' i subiekt od razu rozlicza taką fakture. Czy można jakoś ustawić żeby rozliczenie było odłożone w czasie i żeby pracownik mógł rozlicać taką fakture sam? Z góry dziękuje za odpowiedź
-
To tak ma działać. Rozrachunek wisi na 'centrum kredytowym'. Podobnie działa płatność kartą.
-
To teraz pytanie czy można to uwzględnić w jakieś innej kategorii, żeby to nie było od razu rozliczone?
-
Nie jest rozliczone tak do końca. Jest cesja płatności na centrum kredytowe. Na kliencie jest rozliczone ale centrum kredytowym (przewoźniku) już nie jest - tam wisi rozrachunek do rozliczenia. To jest bardzo niegłupie rozwiązanie - łatwo zapanować w ten sposób nad nierozliczonymi pobraniami.