Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Powiedz o nas znajomym ;-)
www.forumsubiekta.pl
Strona główna
Pomoc
Szukaj
Zaloguj się
Rejestracja
Forum Użytkownikow Subiekt GT
»
InsERT GT
»
Subiekt GT
»
Po aktualizacji problem z niebieskim plusem
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Autor
Wątek: Po aktualizacji problem z niebieskim plusem (Przeczytany 2235 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
benyjacek
Aktywny użytkownik
Wiadomości: 479
Reputacja +7/-0
Po aktualizacji problem z niebieskim plusem
«
dnia:
Styczeń 14, 2018, 13:17:21 »
Witam
Po aktualizacji bazy do wersji 1.50 SP1 pojawiła się informacja o rejestracji niebieskiego plusa której nie można dokończyć bo ktoś już użył numeru seryjnego.
Sprawdzałem w licencjach i rzeczywiście jest tam wpisany jakiś klucz bez klucza aktywacji. Sytuacja o tyle dziwna że cofnąłem się do kopi ze stycznia 2017 wersja 1.46 i tam też jest ten klucz jednak żadna informacja nam w trakcie nie wyskakiwała. Odszukałem tez kopię z listopada 2016 gdzie była wersja 1.42 i tam też jest ten klucz. Aktualizacja wersji z 1.42 do 1.46 nie skutkuje takim komunikatem. Ale już z 1.42 do 1.50 SP1 pojawia się komunikat o konieczności rejestracji niebieskiego plusa. Nikt nie ma pojęcia skąd ten numer się tam wziął bo nigdy nie było potrzeby i nikt nie kupował w firmie niebieskiego plusa. Być może ale tego też po takim czasie nie jesteśmy w stanie stwierdzić mógł ktoś uruchomić wersję próbną na tym podmiocie ale czy to mogło mieć wpływ ? Proszę o radę co w takiej sytuacji można zrobić. Czy w najnowszej wersji są jakieś zmiany z tym związane ?
Zapisane
birds22
Ekspert
Wiadomości: 9234
Reputacja +1306/-21
Wersja programu: Najnowsza
Odp: Po aktualizacji problem z niebieskim plusem
«
Odpowiedź #1 dnia:
Styczeń 14, 2018, 13:26:16 »
W najnowszej wersji jest kontrolowana aktywacja niebieskiego plusa.
Nie można było uruchomić żadnego plusa w wersji próbnej na działającym podmiocie. Ktoś po prostu wpisał nie swoją licencję do programu.
Co zrobić:
1. zresetować licencję i wpisać ją na nowo dla posiadanych programów.
2. zakupić plusa
«
Ostatnia zmiana: Styczeń 14, 2018, 13:32:24 wysłana przez birds22
»
Zapisane
Sławek, Zduńska Wola
candy
Zaawansowany użytkownik
Wiadomości: 4919
Reputacja +173/-11
Po aktualizacji problem z niebieskim plusem
«
Odpowiedź #2 dnia:
Styczeń 14, 2018, 14:09:23 »
Poza tym, wersja próbna to wersja bez numeru licencji, więc trop chybiony.
Tak napisał Birds22 - kupić albo zlecić usunięcie.
Ewentualnie polubić to co jest, ale lekko nie będzie
Zapisane
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.
dkozlowski
Ekspert
Wiadomości: 17230
Reputacja +800/-27
Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Po aktualizacji problem z niebieskim plusem
«
Odpowiedź #3 dnia:
Styczeń 14, 2018, 14:29:51 »
Jacek sobie poradzi
Zapisane
Daniel, Białystok.
benyjacek
Aktywny użytkownik
Wiadomości: 479
Reputacja +7/-0
Odp: Po aktualizacji problem z niebieskim plusem
«
Odpowiedź #4 dnia:
Styczeń 17, 2018, 16:28:13 »
no myślę
Zapisane
Forum Użytkownikow Subiekt GT
Odp: Po aktualizacji problem z niebieskim plusem
«
Odpowiedź #4 dnia:
Styczeń 17, 2018, 16:28:13 »
Drukuj
Strony: [
1
]
« poprzedni
następny »
Forum Użytkownikow Subiekt GT
»
InsERT GT
»
Subiekt GT
»
Po aktualizacji problem z niebieskim plusem