Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: karolina_hurt w Lipiec 30, 2016, 13:26:02

Tytuł: Po aktualizacji Windowsa nie mogę uruchomić Subiekta
Wiadomość wysłana przez: karolina_hurt w Lipiec 30, 2016, 13:26:02
Witam
Jak w temacie, wczoraj zaktualizowałam Windowsa z 8 na 10 i teraz nie mogę włączyć Subiekta. Wyskakuje mi okienko z informacją, że program został zamknięty z powodu błędu i żeby ten błąd opisać i wysłać do inserta, jak to zamykam to jeszcze pojawia się informacja, że to błąd krytyczny. Wiecie może co mogę z tym zrobić? Z góry dziękuję za pomoc
Tytuł: Odp: Po aktualizacji Windowsa nie mogę uruchomić Subiekta
Wiadomość wysłana przez: birds22 w Lipiec 30, 2016, 13:41:22
Są jakieś błędy w dzienniku zdarzeń Windowsa?
Tytuł: Odp: Po aktualizacji Windowsa nie mogę uruchomić Subiekta
Wiadomość wysłana przez: karolina_hurt w Lipiec 30, 2016, 13:57:00
No jeśli dobrze patrze to pełno.
Tytuł: Odp: Po aktualizacji Windowsa nie mogę uruchomić Subiekta
Wiadomość wysłana przez: birds22 w Lipiec 30, 2016, 14:06:29
No to poszukaj jakieś związane z programem Subiekt.
Tytuł: Odp: Po aktualizacji Windowsa nie mogę uruchomić Subiekta
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Lipiec 30, 2016, 15:28:08
W ciemno obstawiam brak .NET'a :D
Tytuł: Odp: Po aktualizacji Windowsa nie mogę uruchomić Subiekta
Wiadomość wysłana przez: karolina_hurt w Sierpień 01, 2016, 08:51:52
W ciemno obstawiam brak .NET'a :D

Dokładnie tak;) Już jest ok, dzięki:)