Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: Damek_De w Wrzesień 06, 2017, 08:29:46

Tytuł: Po przeniesieniu subiekt na nowy komputer nie wchodzą zamówienia
Wiadomość wysłana przez: Damek_De w Wrzesień 06, 2017, 08:29:46
Witam,

Przenosiłem Subiekt za pomocą Archiwizator na nowy komputer.
Po przeniesieniu nie wchodzą zamówienia z Shoper Manager.
Jak wysyłam z Shoper Manager zamówienia mam komunikat, że przeszło pomyślnie.
Co ciekawe jak utworzyłem w subiekt nowy podmiot i połączyłem z Shoper Manager zamówienia przeszły.
Czy ma ktoś jakąś wskazówkę podpowiedź ?
Tytuł: Odp: Po przeniesieniu subiekt na nowy komputer nie wchodzą zamówienia
Wiadomość wysłana przez: birds22 w Wrzesień 06, 2017, 08:50:56
Zgłoś się raczej do kogoś od Shoper Managera. Subiekt nie pobiera zamówień z tego managera, to manager dodaje do Subiekta zamówienia.
Tytuł: Odp: Po przeniesieniu subiekt na nowy komputer nie wchodzą zamówienia
Wiadomość wysłana przez: Damek_De w Wrzesień 06, 2017, 13:49:40
Ale jak wybiorę inny podmiot w Subiekt i połącze go z Shoper to zamówienia przechodzą, więc nie do końca jestem przekonany, że to problem Shopera.
Tytuł: Odp: Po przeniesieniu subiekt na nowy komputer nie wchodzą zamówienia
Wiadomość wysłana przez: subiekt_user w Wrzesień 06, 2017, 14:02:12
Ale jak wybiorę inny podmiot w Subiekt i połącze go z Shoper to zamówienia przechodzą, więc nie do końca jestem przekonany, że to problem Shopera.

Powyższy argument nic nie mówi, na jego podstawie można być również przekonanym, że to wina Shopera. Subiekt działa? Działa. No to wina jest po stronie zewnętrznego narzędzia zapewne mniej dopracowanego, aniżeli Subiekt.
Tytuł: Odp: Po przeniesieniu subiekt na nowy komputer nie wchodzą zamówienia
Wiadomość wysłana przez: birds22 w Wrzesień 06, 2017, 15:51:49
Ale jak wybiorę inny podmiot w Subiekt i połącze go z Shoper to zamówienia przechodzą, więc nie do końca jestem przekonany, że to problem Shopera.

A możesz dodać zamówienie w Subiekcie? Jeżeli tak to co ma Subiekt do tego, że zewnętrzne narzędzie nie potrafi tego zrobić?
Tytuł: Odp: Po przeniesieniu subiekt na nowy komputer nie wchodzą zamówienia
Wiadomość wysłana przez: Damek_De w Wrzesień 07, 2017, 11:50:02
Dalej uważam, że problem jest po stronie Subiekt a konkretnie po stronie Sfery.
Jak mam inny podmiot w wersji próbnej to wszystko działa.
Coś jest chyba nie tak z licencjami, dodam, że były one przenoszone.
W załączniku screen licencje podmiotu.
Tytuł: Odp: Po przeniesieniu subiekt na nowy komputer nie wchodzą zamówienia
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Wrzesień 07, 2017, 16:35:14
Dalej uważam, że problem jest po stronie Subiekt a konkretnie po stronie Sfery.
Jak mam inny podmiot w wersji próbnej to wszystko działa.

Pomocne byłoby zamieszczenie treści błędów, a nie Twoje przypuszczenia.

Coś jest chyba nie tak z licencjami, dodam, że były one przenoszone.

Takich informacji się nie dodaje tylko podaje na samym początku... Ktoś kto podejmuje się takich operacji powinien wiedzieć co robi... Dlaczego jest inna wersji uprawnień niż programu, dlaczego nie została wykonana aktywacja ?
Tytuł: Odp: Po przeniesieniu subiekt na nowy komputer nie wchodzą zamówienia
Wiadomość wysłana przez: Aldo w Wrzesień 07, 2017, 17:29:12
.....Dlaczego jest inna wersji uprawnień niż programu, dlaczego nie została wykonana aktywacja ?
A Sfera nie ma przypadkiem nr wersji GT z dnia jej aktywacji? Bo mnie na to wygląda.
Tytuł: Odp: Po przeniesieniu subiekt na nowy komputer nie wchodzą zamówienia
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Wrzesień 07, 2017, 19:23:57
.....Dlaczego jest inna wersji uprawnień niż programu, dlaczego nie została wykonana aktywacja ?

A Sfera nie ma przypadkiem nr wersji GT z dnia jej aktywacji? Bo mnie na to wygląda.

Masz rację, źle spojrzałem... Należałoby sprawdzić jeszcze wersję uprawnień Subiekta, ale nawet jeśli jest w wersji 1.45 to raczej nie są wykorzystywane nowe funkcjonalności i nie tu leży przyczyna problemu... Najwięcej powiedziałaby błędy z Shopera.
Tytuł: Odp: Po przeniesieniu subiekt na nowy komputer nie wchodzą zamówienia
Wiadomość wysłana przez: Biniew w Wrzesień 07, 2017, 20:12:49
a moze jakies pola wlasne wykorzystujesz albo triggery ktorych tu brak?
Tytuł: Odp: Po przeniesieniu subiekt na nowy komputer nie wchodzą zamówienia
Wiadomość wysłana przez: Damek_De w Wrzesień 08, 2017, 06:50:47
Wersja uprawnień jest 1.45 bo taka była wówczas obowiązująca wersja.
Jak mogę aktywować Sferę ?
Tytuł: Odp: Po przeniesieniu subiekt na nowy komputer nie wchodzą zamówienia
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Wrzesień 08, 2017, 08:37:05
Wersja uprawnień jest 1.45 bo taka była wówczas obowiązująca wersja.
Jak mogę aktywować Sferę ?

Przeczytaj co napisaliśmy - nie można i nie ma to znaczenia.
Tytuł: Odp: Po przeniesieniu subiekt na nowy komputer nie wchodzą zamówienia
Wiadomość wysłana przez: Damek_De w Wrzesień 12, 2017, 07:30:10
A jednak problem występował po stronie Subiekt.
Otrzymane kody aktywacyjne były wygenerowane dla nowszej wersji niż miałem zainstalowaną.
Jak zaktualizowałem Subiekt i wprowadziłem je na nowo wszystko ruszyło.
Tytuł: Odp: Po przeniesieniu subiekt na nowy komputer nie wchodzą zamówienia
Wiadomość wysłana przez: candy w Wrzesień 12, 2017, 09:28:02
A jednak problem występował po stronie Subiekt.
Otrzymane kody aktywacyjne były wygenerowane dla nowszej wersji niż miałem zainstalowaną.
Miałeś wpisane do bazy kody nowszej wersji niż wersja bazy?
Ktoś grzebał w tej bazie bez pojęcia.
No, chyba że to cud.
Tytuł: Odp: Po przeniesieniu subiekt na nowy komputer nie wchodzą zamówienia
Wiadomość wysłana przez: Damek_De w Wrzesień 12, 2017, 10:00:13
W bazie nic nie grzebałem.
Użyłem narzędzia INSERT Archiwizator.
Poprostu przeoczyłem w treści maila z INSERT, że są to kody dla wersji 1.48.
Szkoda tylko, że program jakoś tego nie zasygnalizował, że Subiekt jest nieaktywny.
Zorientowałem się dopiero jak próbowałem ponownie aktywować wpisują kody otrzymane.