Pisząc Insert miałeś na myśli konsultanta z pomocy technicznej?
W znanej mi opinii większości serwisantów, nie jest to źródło miarodajne.
Sprawdzenie bazy pod kątem wadliwych wpisów nie jest takie trudne (dla dobrego serwisanta).
Z czego wnioskujesz, że uszkodzone są kartoteki towarowe? Wystarczy, że będzie coś skopane w tabelach synchronizacyjnych i to już wystarczy, żeby się nie sychronizowało tak jak powinno.
Na tym forum jest kilka osób, które sobie z czymś takim powinny poeadzić. Tyle, że raczej powietrzem nie żyją, więc moze to trochę kosztowac.
Nasuwa mi się takie pytanie patrząc na Twoją wypowiedź o bazie - że jest to tylko do synchronizacji, bo resztę robicie w innym progranie. Uważam, że Subiekt z tą całą resztą nieźle sobie radzi, więc skąd taka rozrzutność? Czy do fakturowania zamówień potrzebujecie jakieś specjalne funkcje? Ale to takie pytanie retoryczne.