Nie , nie dopisywałem procedur ani triggerów
Jestem w trakcjie wprowadzania inwentaryzacji , do każdego z magazynów ( jest ich dwa) są na głównym komputerze zorbione osobne podmioty ze stanami z 31 grudnia. Okazało się że robiąc szybką inwentaryzacje przez kilka dni ( a nie za jednym razem) czasami dochodzi do tego że dane z wprowadzone do okna szybka inwentaryzacja znikają ( na infolinii powiedzieli że czasem to się zdaża i żeby robić często archiwizacje) Ustawiłem harmonogram tak że robi te archiwizacje dość często - na jednym podmiocie co 10 min na drugim co 7 , i na podmiocie na którym jest sprzedaż bieżąca - raz na godzine , w sumie 3 harmonogramy ,
W sumie ten problem z zapisem dokumentów pojawił się odkąd ustawiłem harmonogramy na taką "gęstość"
Przed chwilą to zmieniłem , może to pomoże. Jeśli nie to nie mam dalej pomysłu co robić.