Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: jan99 w Marzec 05, 2018, 09:07:48
-
Witam
Po zainstalowaniu subiekta na nowym laptopie kt w tym wypadku jest serwerem wszystko dział OK. Ale nie mogę połączyć się z tym nowym laptopem z drugiego komputera poprzez sieć wifi , oba laptopy korzystają przez wifi lub kabel ethernet z internetu . Gdy ten nowy laptop podłącze przez kabel Ethernet to wtedy mogę bez problemu łączyć się z serwerem INSERTGT i subiektem GT . W czym może być przyczyna ?
-
w firewallu na routerze?
-
ale co tam ustawić ? i jak tam się dostać ?
-
zapytaj tego co to konfigurowal, tutaj nikt ci tego nie powie
-
Dzięki wiem że to nie proste , tej osoby nie ma a z poprzednim laptopem nie było kłopotu dlatego myslałem że to co prostego
-
Sprawdź profil sieci i następnym razem zamów sprzęt razem z usługą konfiguracji.
-
Jeśli po kablu jest ok a po wifi nie to sprawdź jaki adres IP dostaje karta LAN. Później ustaw takowy na stałe w karcie wifi. Z tym że jeśli to jest lokalnie to raczej blokować może ci tylko zapora w windows, weź ją wylacz
-
Jeśli po kablu jest ok a po wifi nie to sprawdź jaki adres IP dostaje karta LAN.
A jaki inny adres może dostać od tego samego routera ?
Później ustaw takowy na stałe w karcie wifi.
No super pomysł, aby później mieć konflikty IP w sieci - nie proponuj błędnych rozwiązań.
Z tym że jeśli to jest lokalnie to raczej blokować może ci tylko zapora w windows, weź ją wylacz
Skoro nie blokuje na kablu to dlaczego ma blokować na WiFi - już o tym napisałem - profil sieci.
-
A moze cos blizej jak sprawdzic profil sieci , gdzie i co tam sprawdzic ?
-
A moze cos blizej jak sprawdzic profil sieci , gdzie i co tam sprawdzic ?
http://bfy.tw/Gw4L
-
dziekuje jutro pokombinuje
-
jednym slowem sa ludzie ktorzy nie slyszeli o google:-)
-
Bieniew troche przesadziłeś .
-
ale tylko troche:-) Janie, zdarzalo mi sie przesadzac tutaj bardziej;-)
a tak powaznie, gdyby ludzie mysleli troche bardziej i czytali wyraznie komunikaty ktore sa na ekranie (np. w GT, Nexo,...) to my, wdrozeniowcy mielibysmy duzo wiecej
czasu na rozwiazywanie naprawde waznych problemow...a nie ciagle telefony w stylu " przepraszam ale nie moge poprawic dokumentu i byl jakis komunikat...."
-
OK ale te komunikaty wyświetlają się bardzo krótko - czy jest możliwość określenia czasu wyświetlania komunikatu w GT i Nexo ?
-
OK ale te komunikaty wyświetlają się bardzo krótko - czy jest możliwość określenia czasu wyświetlania komunikatu w GT i Nexo ?
Nie. Możesz sobie zrobić zrzut ekranu lub nagrać film.