Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: kzfzary w Listopad 05, 2018, 14:36:25

Tytuł: Poprawa paragonu
Wiadomość wysłana przez: kzfzary w Listopad 05, 2018, 14:36:25
Witam!
Mam problem, klient przy zakupie zapłacił kartą, ja w programie przy wystawianiu paragonu zamiast opcji "Zapłacono kartą" zaznaczyłem "Zapłacono przelewem" pytanie moje brzmi - czy jest to błąd? Jeżeli tak to jak go poprawić?
Tytuł: Odp: Poprawa paragonu
Wiadomość wysłana przez: Biniew w Listopad 05, 2018, 16:34:31
przez guzik popraw
Tytuł: Odp: Poprawa paragonu
Wiadomość wysłana przez: kzfzary w Listopad 06, 2018, 10:03:07
dziękuje, myślałem że jest to poważniejszy błąd i będzie trzeba chodzić i się tłumaczyć z tego - temat uważam za zamknięty :)