Witam,
Sytuacja jest taka: klient kupił coś na paragon, do paragonu jest wystawiona faktura detaliczna. Klient przyszedł i się rozmyślił i dwie sytuacje:
1. Zwrócił wszystko
2. Zwrócił częściowo
Czy jest inny sposób na zwrócenie tego/poprawienie niż:
Aby przyjąć do magazynu zwrócony towar, jesli był on sprzedany za pomocą paragonu do którego wystawiona jest faktura detaliczna, należy:
Na liście modułów odszukać i uruchomić moduł: Administracja - Parametry - Korekta faktury VAT sprzedaży
Na dole okna Korekta faktury VAT sprzedaży zaznaczyć opcję: Korektę do faktury detalicznej wystawiaj jak do nieistniejącego i zapisać zmianę.
Odszukać i zaznaczyć fakturę detaliczną na liście faktur (na liście modułów Sprzedaż - Faktury sprzedaży).
Kliknąć opcję Koryguj (nad tabelą z fakturami sprzedaży), wypełnić i zapisać furmularz korekty faktury z wybraną na dole opcją Wywołaj skutek magazynowy.
Wystawiona w taki sposób korekta faktury detalicznej przyjmie automatycznie zwracany towar do magazynu (z datą wystawienia korekty).
Druga sprawa:
Jak poprawić fakturę detaliczną i paragon jeśli nastąpiła pomyłka? Sprzedawczyni twierdzi, że na poprzednim Subiekcie(inna firma) miała możliwość korygowania ilości sztuk towaru i ceny na fakturach detalicznych i paragonach. Jak to zrealizować? Jest kasa fiskalna jeśli to ma znaczenie.
Wymaga to dokupienia jakiegoś "plusa"?
Jak pisałem w jednym z postów - nie znam Subiekta a pomagam znajomym(:-)) we wdrożeniu się i co problem to pozwalam sobie pisac na forum..