Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: qulka w Kwiecień 14, 2016, 14:22:06
-
Witam wszystkich.
Na bieżąco rozwiązuję z Wami moje problemy z subiektem GT, ale nadszedł czas generalnych porządków i zautomatyzowania pracy w programie. Pewnie z Waszą pomocą udałoby mi się to osiągnąć, ale wymaga to czasu... jednej z rzeczy, których mi chronicznie brakuje.
Porządek trzeba zrobić w produktach. Jestem w stanie nanieść poprawki w excelu, ale ładowanie tego do programu trochę mnie przerasta.
Dodatkowo potrzebowałabym zestawienia, które pozwoli mi zaimportować z pliku csv zamówienie od klienta.
Czy jest tu ktoś, kto podjął by się (za pieniądze) pomóc mi w tych porządkach?
Mam jeszcze kilka innych pytań, ale to już do indywidualnych konsultacji.
Wiem, że większość rzeczy da się zrobić zdalnie, ale jakby co to Lublin i okolice są moim terenem, po którym się poruszam :)
-
Porządek trzeba zrobić w produktach. Jestem w stanie nanieść poprawki w excelu, ale ładowanie tego do programu trochę mnie przerasta.
Można rozważyć skorzystanie z gotowych rozwiązań do importu danych towarów z Excela. Jeśli jednak ma to być operacja jednorazowa to być może dałoby się ją zrealizować na zasadzie usługi.
Dodatkowo potrzebowałabym zestawienia, które pozwoli mi zaimportować z pliku csv zamówienie od klienta.
Do tego również można skorzystać z gotowych rozwiązań do uniwersalnego importu dokumentów lub zamówić dedykowane rozwiązanie, które powinno być tańsze.
--
W obu przypadkach potrzebna będzie Sfera dla Subiekta GT. Jeśli będziesz zdecydowana to odezwij się na PW.
-
Ja również robiłem porządki i w tej kwestii bardzo mi pomógł Pan birds22!