Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: ebiznes w Styczeń 27, 2016, 09:43:23
-
Witam.
Poszukuje rozwiązania lub osoby która jest wstanie napisać coś takiego.
Sprawa polega na tym iż posiadamy dwie firmy w jednym obiekcie. Firma A sprzedaje firmie B różnego typu np farby
Chodzi o to żeby w chwili sprzedaży w firmie B automatycznie został zaksięgowany dokument w firmie A oraz wszelkie inne sprawy tj. Zmiana stanów magazynowych itp.
-
Sfera do Subiekta wykupiona?
-
Tak tak wykupiona
-
Chodzi o to żeby w chwili sprzedaży w firmie B automatycznie został zaksięgowany dokument w firmie A oraz wszelkie inne sprawy tj. Zmiana stanów magazynowych itp.
A nie wystarczy zapisanie FS w jednym podmiocie i wczytanie jej jako FZ w drugim? Nie jest to w pełni automatyczne, ale za to darmowe, a sprowadza się raptem do paru kliknięć... :-)
-
Hmm
A jakieś szczegółowe informacje??
Tj. Np. W firmie B wystawiam fakturę sprzedaży dla klienta pewnie jak eksportu je w jakiś sposób?? I wczytuje w firmie A jako faktura do zamówienia??
Jakby yo miało mniej więcej wyglądać krok po kroku
-
A jakieś szczegółowe informacje??
Po wystawieniu faktury zaznacz ją na liście i kliknij "Wyślij do" (przedostatnia ikona w pasku na górze).
W drugim podmiocie w module faktur zakupu kliknij "Dodaj na podstawie" (ostatnia ikona).
Oczywiście rozwiązanie opiera się na założeniu, że te same towary są w obu bazach. :-)