Autor Wątek: Problem Import NOVITUS PS 400E  (Przeczytany 8452 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline weteran_subiekt

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.33
Odp: Problem Import NOVITUS PS 400E
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 31, 2015, 15:16:21 »
Ok a SUBIKET GT sam nada PLU ? Jak to zrobić ?

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Problem Import NOVITUS PS 400E
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 31, 2015, 15:18:38 »
Ok a SUBIKET GT sam nada PLU ? Jak to zrobić ?
Przy przygotowywaniu eksportu towarów do kasy w Kasiarzu jest taka funkcja, którą trzeba zaznaczyć.

Offline weteran_subiekt

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.33
Odp: Problem Import NOVITUS PS 400E
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 31, 2015, 15:27:25 »
Przed chwilązrobiłem wysyłę jednego towaru przez kasiarza i nie ma tam nic o dodawaniu PLU możesz mi pokazać ewentulanie możemy na priv się zdzwonić ?

Dzieki za pomoc.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Problem Import NOVITUS PS 400E
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 31, 2015, 15:45:40 »
Przed chwilązrobiłem wysyłę jednego towaru przez kasiarza i nie ma tam nic o dodawaniu PLU możesz mi pokazać ewentulanie możemy na priv się zdzwonić ?

Dzieki za pomoc.
Jak w Kasiarzu stając na kasie klikniesz PPM, to masz tam funkcję Kody PLU.

Offline weteran_subiekt

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.33
Odp: Problem Import NOVITUS PS 400E
« Odpowiedź #19 dnia: Grudzień 31, 2015, 15:50:23 »
Nadanie KODÓW PLU NIE JEST MOŻLIWE. DANE TOWARÓW ZOSTAŁY JUŻ WYSŁANE DO URZĄDZENIA.

Dodam że jak zmieniam w konfigurajcji kasy Identyfikator Towarów na KOD PLU nie moge wyslac towarów z kasy. Kiedy zmieniam na kod kreskowy wszystko wychodzi do kasy ale nie wchodzi. To samo dzieje się kiedy chce pobrac towary z kasy...

Jeszcze godzina i zaraz subiekt poleci w kosmos...

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Problem Import NOVITUS PS 400E
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 31, 2015, 15:57:48 »
Nadanie KODÓW PLU NIE JEST MOŻLIWE. DANE TOWARÓW ZOSTAŁY JUŻ WYSŁANE DO URZĄDZENIA.

Dodam że jak zmieniam w konfigurajcji kasy Identyfikator Towarów na KOD PLU nie moge wyslac towarów z kasy. Kiedy zmieniam na kod kreskowy wszystko wychodzi do kasy ale nie wchodzi. To samo dzieje się kiedy chce pobrac towary z kasy...

Jeszcze godzina i zaraz subiekt poleci w kosmos...
Jakbyś czytał po kolei ze zrozumieniem, to było by już po problemie. Napisałem jaka jest kolejność postępowania.

Offline weteran_subiekt

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.33
Odp: Problem Import NOVITUS PS 400E
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 31, 2015, 16:04:55 »
Baza w starym subiekcie mnie nie interesuje. Musze za wszelka cenę pobrać towary z kasy. Dlaczego Dlatego że kupiona licencja na sfere została zainstalowana na jednym z podmiotów a przenosząc baze ze starego subiekta dla windows GT tworzy kolejny podmiot.

Wiem że jest burdel i musze to ogarnać ale czuje ze czeka mnie wywalenie w kosmos 24 tys rekordów i wpisanie tylko tego co jest potrzebne.

Online candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4876
  • Reputacja +172/-11
Odp: Problem Import NOVITUS PS 400E
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 31, 2015, 16:15:02 »
Baza w starym subiekcie mnie nie interesuje. Musze za wszelka cenę pobrać towary z kasy. Dlaczego Dlatego że kupiona licencja na sfere została zainstalowana na jednym z podmiotów a przenosząc baze ze starego subiekta dla windows GT tworzy kolejny podmiot.
Sorry, ale stawiasz diagnozy bez pojęcia o sprawie.
Licencja jest związana z NIPem a nie konkretną bazą danych. Możesz utworzyć nową i wpisać do niej te same numery.
Zresztą żeby prawdzić czy działa z ogole nie potrzebujesz licencji.
Zacznij słuchać Daniela, albo rozwiąż problem sam.


Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Problem Import NOVITUS PS 400E
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 31, 2015, 16:15:22 »
Baza w starym subiekcie mnie nie interesuje. Musze za wszelka cenę pobrać towary z kasy. Dlaczego Dlatego że kupiona licencja na sfere została zainstalowana na jednym z podmiotów a przenosząc baze ze starego subiekta dla windows GT tworzy kolejny podmiot.

Wiem że jest burdel i musze to ogarnać ale czuje ze czeka mnie wywalenie w kosmos 24 tys rekordów i wpisanie tylko tego co jest potrzebne.
O ile pamiętam, to można przenieść towary plikiem komunikacji. A nie tylko Hopem.

Offline weteran_subiekt

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.33
Odp: Problem Import NOVITUS PS 400E
« Odpowiedź #24 dnia: Grudzień 31, 2015, 16:17:53 »
Zaczyna się jazda słucham Daniel vel Aldo.

Niestety moi drodzy licencja jest przypisana do konkretnego podmiotu i jak zrobiłem przeniesienie bazy przez program serwisowy i wpisałem tam ten sam numer licencji wyskoczył komunikat że licencja jest już aktywowana na innym podmiocie. Dodam że jest to ta sama firma ten sam NIP !!! Tak własnie sfera działa na jednym podmiocie i jednej bazie. Więc nie pisz mi że nie mam pojęcia o sprawie...

Udanego nowego roku ! Dzięki za pomoc ;-)

Online candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4876
  • Reputacja +172/-11
Odp: Problem Import NOVITUS PS 400E
« Odpowiedź #25 dnia: Grudzień 31, 2015, 16:26:20 »
Niestety moi drodzy licencja jest przypisana do konkretnego podmiotu i jak zrobiłem przeniesienie bazy przez program serwisowy i wpisałem tam ten sam numer licencji wyskoczył komunikat że licencja jest już aktywowana na innym podmiocie. Dodam że jest to ta sama firma ten sam NIP !!! Tak własnie sfera działa na jednym podmiocie i jednej bazie. Więc nie pisz mi że nie mam pojęcia o sprawie...
Jakbyś nie miał pojęcia to było jeszcze OK, ale jest gorzej. Nie tylko nie masz pojęcia a sprawie, ale jeszcze pouczasz tych, którzy się na tym znają.
Robiłem to nie dziesiątki, ale setki razy i doskonale wiem jak to działa, ale nie będę się narzucał.
Na koniec wyjaśnię:
Nie udało Ci się, bo próbowałeś ją aktywować przez internet (drugi raz się nie uda), zamiast po prostu wpisać kod aktywacyjny z palca.
To taki gest dobrej woli.  Teraz przekonuj dalej innych że nie wiedzą co piszą.
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Problem Import NOVITUS PS 400E
« Odpowiedź #26 dnia: Grudzień 31, 2015, 16:30:35 »
Zaczyna się jazda słucham Daniel vel Aldo.

Niestety moi drodzy licencja jest przypisana do konkretnego podmiotu i jak zrobiłem przeniesienie bazy przez program serwisowy i wpisałem tam ten sam numer licencji wyskoczył komunikat że licencja jest już aktywowana na innym podmiocie. Dodam że jest to ta sama firma ten sam NIP !!! Tak własnie sfera działa na jednym podmiocie i jednej bazie. Więc nie pisz mi że nie mam pojęcia o sprawie...

Udanego nowego roku ! Dzięki za pomoc ;-)
Daniel nie jest Aldo, więc nie używaj określenia vel.
Daniel chyba się poddał widząc Twoje reakcje, a ja jestem na granicy.

Po tym co napisaleś widać, że nie masz zupelnie pojęcia co robisz. Jakie przesienie bazy przez program serwisowy? Jeśli już to kopia podmiotu. A skoro kopia, to zawiera już wszystkie dane, łącznie z numerem licencji więc nie da się jej wpisać drugi raz. I dlatego ten komunikat, bardzo prawdziwy zresztą.

Offline weteran_subiekt

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.33
Odp: Problem Import NOVITUS PS 400E
« Odpowiedź #27 dnia: Grudzień 31, 2015, 16:33:43 »
Nie poczuam nikogo, gdybym chciał to robić nie pisał bym na forum.

Pozdrawiam :)

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Problem Import NOVITUS PS 400E
« Odpowiedź #28 dnia: Grudzień 31, 2015, 17:11:34 »
Nie poczuam nikogo, gdybym chciał to robić nie pisał bym na forum.

Pozdrawiam :)
Nie napisałem ani słowa o pouczaniu, tylko o tym, że nie robisz tego, co Ci napisaliśmy i narzekasz, że GT jest do d...
Przeczytaj jeszcze raz na spokojnie mój post o wysyłaniu towarów do kasy i zrób krok po kroku zgodnie z opisem.

Chyba, że wolisz odwrotnie czyli wczytać towary z kasy do GT, ale wtedy w GT nie może być towarów, jest albo albo.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17064
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem Import NOVITUS PS 400E
« Odpowiedź #29 dnia: Styczeń 01, 2016, 10:53:17 »
Zaczyna się jazda słucham Daniel vel Aldo.

Przeczytaj wątek od początku, nie raczyłeś odpowiedzieć na wszystkie moje pytania, ani zastosować się do porad i sugestii...

Niestety moi drodzy licencja jest przypisana do konkretnego podmiotu i jak zrobiłem przeniesienie bazy przez program serwisowy i wpisałem tam ten sam numer licencji wyskoczył komunikat że licencja jest już aktywowana na innym podmiocie. Dodam że jest to ta sama firma ten sam NIP !!! Tak własnie sfera działa na jednym podmiocie i jednej bazie. Więc nie pisz mi że nie mam pojęcia o sprawie...

Jest jedna bardzo dobra zasada - jeśli nie masz o czymś pojęcia to pytaj zamiast rzucać nieprawdziwe stwierdzenia

Daniel chyba się poddał widząc Twoje reakcje, a ja jestem na granicy.

Wyjechałem do klienta, migrowałem mikroSubiekta do Subiekta GT z ostatniej promocji, wszystko działa, klient zadowolny, gdyż...sam nawet nie próbował się tym zajmować.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Problem Import NOVITUS PS 400E
« Odpowiedź #29 dnia: Styczeń 01, 2016, 10:53:17 »