Autor Wątek: Problem Import NOVITUS PS 400E  (Przeczytany 10675 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline weteran_subiekt

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.33
Problem Import NOVITUS PS 400E
« dnia: Grudzień 30, 2015, 19:49:34 »
Witajcie,

Akutalnie mam zainstalowany program Subiekt Dla Windows.

Rok temu/ Dwa lata temu kupiłem rodzicom Subiekt GT - niestety program nie pobiera towarów z kasy.
wysyłka towaru do kasy jest.
Problem jest o tyle dziwny że w Subiekt dla Windows ( SdW) wszystko działa pięknie.
Z przyjemnością wywalił bym tego Subiekta niestety musi on współpracować z kolektorem danych.

Powiedzcie co może być przyczyną braku importu towarów do kasy?
Infolnia nie wie... ogólnie mało wiedzą.
Serwisant nie pracował na tych kasach....

Dzięki za pomoc.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17251
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem Import NOVITUS PS 400E
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 30, 2015, 20:34:57 »
Dlaczego ma zadziałać, co "dokładnie" robisz ? Jakie błędy się pojawiają ? Jest więcej serwisantów w Polsce niż jeden.
Daniel, Białystok.

Offline weteran_subiekt

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.33
Odp: Problem Import NOVITUS PS 400E
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 30, 2015, 21:04:14 »
Brak komunikacji z urządzeniem, zbyt długi czas oczekiwania - tak wyskakuje przy imporcie z kasy do programu.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Problem Import NOVITUS PS 400E
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 30, 2015, 21:08:04 »
Brak komunikacji z urządzeniem, zbyt długi czas oczekiwania - tak wyskakuje przy imporcie z kasy do programu.
A czy towary w kasie i w SGT są zgodne? Bo jesli nie, to może blokować synchronizacja.

Offline weteran_subiekt

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.33
Odp: Problem Import NOVITUS PS 400E
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 30, 2015, 21:15:20 »
Pojęcie zgodne jest tutaj dość ogólne można konkretniej ??


Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Problem Import NOVITUS PS 400E
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 30, 2015, 21:25:37 »
Pojęcie zgodne jest tutaj dość ogólne można konkretniej ??
Zgodne nie jest pojęciem ogólnym - zgodnosć symbolu, nazwy, kodów kreskowych, jednostki, grup.
Czy towary były ręcznie wporowadzane do kasy?

Offline weteran_subiekt

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.33
Odp: Problem Import NOVITUS PS 400E
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 30, 2015, 21:30:27 »
Wszystko było wprowadzane przez subiekta dla windows.
Symbol ręcznie podawany, kod kreskowy, kod plu brak - w kasie i przy podawaniu towaru.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Problem Import NOVITUS PS 400E
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 30, 2015, 22:10:47 »
Wszystko było wprowadzane przez subiekta dla windows.
Symbol ręcznie podawany, kod kreskowy, kod plu brak - w kasie i przy podawaniu towaru.
Czy w Subiekcie GT są jakieś towary, operacje, inne dokumenty?

Offline weteran_subiekt

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.33
Odp: Problem Import NOVITUS PS 400E
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 30, 2015, 22:44:16 »
Są tylko towary żadnych dokumentów sprzedaży nie ma.

Offline weteran_subiekt

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.33
Odp: Problem Import NOVITUS PS 400E
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 30, 2015, 23:03:03 »
Ok, ja już nie mam sił...

Usunąłem towar z subiekta GT i jednocześnie przez Kasiarza GT - wszystko poszło pięknie KASA towaru nie miała.

Dodałem od nowa tą pozycję w subiekt GT i wysłałem przez Kasiarza GT do kasy i wszystko poszło pięknie.
Następnie chciałem zaimportować tą pozycję z kasy do Kasiarza GT i niestety ale nie poszło...znowu transmisja stoi w miejscu i po 15 minutach lub odłączeniu kabla od kasy wyskakuj komunikat błąd połączenia z kasą....

Poddałem się.... czegoś takiego jeszcze nie widziałem  :-[

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Problem Import NOVITUS PS 400E
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 30, 2015, 23:26:57 »
Ok, ja już nie mam sił...

Usunąłem towar z subiekta GT i jednocześnie przez Kasiarza GT - wszystko poszło pięknie KASA towaru nie miała.

Dodałem od nowa tą pozycję w subiekt GT i wysłałem przez Kasiarza GT do kasy i wszystko poszło pięknie.
Następnie chciałem zaimportować tą pozycję z kasy do Kasiarza GT i niestety ale nie poszło...znowu transmisja stoi w miejscu i po 15 minutach lub odłączeniu kabla od kasy wyskakuj komunikat błąd połączenia z kasą....

Poddałem się.... czegoś takiego jeszcze nie widziałem  :-[
Jak są nadawane towarom kody PLU i czy włączona jest w Kasiarzu synchronizacja kasy?

Offline weteran_subiekt

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.33
Odp: Problem Import NOVITUS PS 400E
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 31, 2015, 01:24:22 »
Wszystkie towary mają pustą numerację kodów PLU.
Według starego subiekta KOD PLU był Kodem Kreskowym.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17251
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem Import NOVITUS PS 400E
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 31, 2015, 09:50:34 »
Jak jest wersja programu i sterowników ? Zamieść zrzuty ekranu z konfiguracją kasy.

Brak komunikacji z urządzeniem, zbyt długi czas oczekiwania - tak wyskakuje przy imporcie z kasy do programu.

Zamieść dokładne komunikaty błędów.

Dodałem od nowa tą pozycję w subiekt GT i wysłałem przez Kasiarza GT do kasy i wszystko poszło pięknie.
Następnie chciałem zaimportować tą pozycję z kasy do Kasiarza GT i niestety ale nie poszło...

Nie rozumiem o czym piszesz ? Co chciałeś odbierać skoro niczego nie sprzedałeś ?

Wszystkie towary mają pustą numerację kodów PLU.
Według starego subiekta KOD PLU był Kodem Kreskowym.

Sprawdź z PLU.
Daniel, Białystok.

Offline weteran_subiekt

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.33
Odp: Problem Import NOVITUS PS 400E
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 31, 2015, 14:15:36 »
Wersja programu 1.33
Wesrja Sterownika kasy 10.2.1006.0


Sterowniki pobrałem najnowsze jakie są na stronie subiekta dla tej kasy fiskalnej.

Sprzedaż na kasie jest cały czas.

Błąd Importu z kasy do Komputera:

KOD 2015 komunikat: Utrata połączenia z urządzeniem. Upłynął limit czasu komunikacji.
KOD 113 komunikat: brak towarów
« Ostatnia zmiana: Grudzień 31, 2015, 14:46:36 wysłana przez weteran_subiekt »

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Problem Import NOVITUS PS 400E
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 31, 2015, 15:11:41 »
Nie pobiera towarów, gdyż nie masz nadanych prawidowych kodów PLU (nie mogą być kreskowe).
Rozwiązanie masz jedno - po zakończoinej sprzedaży na kasie i odebraniu raportu (do Subiekta dla Win) usuwasz z kasy wszystkie towary. Podłączasz ją do kasiarza GT, przesyłasz na kasę towary z Subiekta GT z nadaniem kodów PLU i włączeniem synchronizacji.
Kończysz w ten sposób współpracę kasy z Sub Win i od następnego dnia pracujesz tylko na GT.
Jesli w GT nie masz towarów, możesz je najpierw zaimportować z Sub Win i zrobić z nimi porządek. Dopiero wtedy wysyłasz do kasy. Operacje z kasą robisz z poziomu Kasiarza.
Kasy mają określoną ilość PLU, w dodatku określona część z nich może być przeznaczona do konkretnych "towarów", np. opakowania. To trzeba wyczytać z dokumentacji kasy. Ważne, żeby przy takiej pracy unikać dodawania towarów bezpośrednio na kasie.
Ważne są jeszcze grupy towarowe i jednostki, które też trzeba by wyczyścić przed wysłaniem towarów.


Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Problem Import NOVITUS PS 400E
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 31, 2015, 15:11:41 »