Autor Wątek: Powolna praca Subiekta przez VPN  (Przeczytany 3478 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline karooluss

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.36
Powolna praca Subiekta przez VPN
« dnia: Kwiecień 25, 2016, 09:16:36 »
Kłaniam się. Otóż mam serwer z Windowsem Vista Intel Core 2 Duo 3 Ghz, 3,5 GB RAMu, na nim też jest serwer VPN. Domena przypisywana jest dzięki usłudze No-IP. Niestety wymian danych z serwera SQL następuje bardzo powolnie, łącza są ok. Tam gdzie stoi serwer internet na uploadzie ok 6 mega. Download na kliencie ok 50. Czasami wydrukowanie paragonu zajmuje minutę ... Co można byłoby usprawnić ? Dodam że przeglądając zasoby subiekta przez zdalny pulpit wszystko śmiga..

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4919
  • Reputacja +173/-11
Odp: Powolna praca Subiekta przez VPN
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 25, 2016, 09:42:25 »
Zacząć pracować na zdalnym pulpicie.
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline karooluss

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.36
Odp: Powolna praca Subiekta przez VPN
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 26, 2016, 08:19:28 »
Nie widzę przeszkód poza jedną, nie potrafię skonfigurować drukarki tak aby paragony drukowały się przez internet. Niby jest to połączenie VPN, wskazuję drukarkę na stanowisku klienckim, konfiguruję a paragon nie drukuje się "błąd komunikacji"

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17232
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Powolna praca Subiekta przez VPN
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 26, 2016, 08:35:53 »
Nie rozumiem co próbowałeś zrobić, ale to tego celu przewidziana jest fiskalizacja zdalna, a jeszcze lepszy jest SUZ (serwer urządzeń zewnętrznych).
Daniel, Białystok.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Powolna praca Subiekta przez VPN
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 26, 2016, 11:11:35 »
Nie widzę przeszkód poza jedną, nie potrafię skonfigurować drukarki tak aby paragony drukowały się przez internet. Niby jest to połączenie VPN, wskazuję drukarkę na stanowisku klienckim, konfiguruję a paragon nie drukuje się "błąd komunikacji"
Potraktowałeś drukarkę fiskalną jak każdą inną w systemie, a to jest takie bydle, do którego trzeba podejść zupełnie inaczej.
O tym napisał Ci @daniel.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Powolna praca Subiekta przez VPN
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 26, 2016, 11:11:35 »