Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: e-tom w Czerwiec 21, 2019, 12:27:48
-
Witam.
Na początku roku kupiłem subiekta GT i też od razu zakupiłem abonament do niego...
Wpisałem klucz licencyjny i po 3-4 miesiącach wyskakuje mi komunikat taki jak w załączniku.
Jak wchodzę w POMOC / ZARZĄDZANIE LICENCJAMI / LICENCJE PODMIOTU / Status Licencji- zarejestrowana.
Więc dlaczego Subiekt pokazuje że BRAK ABONAMENTU?
Proszę o pomoc.
-
I naprawdę sprzedawca abonamentu nie chce pomóc? Zmień sprzedawcę...
-
abonament kupiłem w sklepie u partnera INSERT i myślałem że nie będzie problemu z aktywacją...
-
Twój opis nie trzyma się kupy - nie można kupić (wygenerować) abonamentu przed rejestracją programu...
-
no właśnie też tego nie rozumiem. Bo klucz jest wpisany a wyskakuje informacja - Brak Abonamentu.
-
Ja też nie rozumiem dlaczego jeszcze tego nie wyjaśniałeś ze sprzedawcą, nie rozumiem też dlaczego nie odniosłeś się do moje wypowiedzi, cały czas wszystko wskazuje, że NIE kupiłeś abonamentu lub nie został wygenerowany...
-
Jest jeszcze możliwość, że program nie pobrał informacji o abonamencie, bo nie masz włączonego Insmaila. Wejdź z górnego menu do Pomoc->Aktuliacje biznesowe i kliknij odśwież, jak wyskoczy informacja, że insmail jest nieaktywny, to go włącz (opcja insmail jest obok linku odśwież)
-
sprawdziłem jest włączony i nadal czarna d..a
-
Co Cię zniechęca do tego, żeby skontaktować się z osobą, która podobno sprzedała Ci abonament?
Tak jak wcześniej zostałeś poinformowany nie ma możliwości zakupu abonamentu na jeszcze nie zarejestrowany program. Chyba, że zarejestrowałeś program (albo ktoś to zrobił za Ciebie) i wtedy wygenerował abonament. Bez sprzedawcy abonamentu się nie obędzie.