Autor Wątek: Problem z archiwizacja  (Przeczytany 4628 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Marta_

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.34
Problem z archiwizacja
« dnia: Czerwiec 22, 2016, 14:40:19 »
Witam, od kilku dni mam problem z archiwizacja programów subiekt...
moze posiadacie jakies pomysły jak to naprawic?
ERRORLOG
« Ostatnia zmiana: Styczeń 09, 2019, 15:49:37 wysłana przez Marta_ »

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17230
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem z archiwizacja
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 22, 2016, 18:38:04 »
Uszkodziłaś sobie bazę systemową MSDB, najprostszym rozwiązaniem problemu jest ponowna instalacja serwera SQL. Polecam też skorzystać z usług dobrego serwisanta i zabezpieczyć dane, gdyż następnym razem możesz uszkodzić sobie bazę produkcyjną o ile już nie jest uszkodzona (należałoby ją sprawdzić - DBCC).
Daniel, Białystok.

Offline mike81

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 47
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: subiekt 1.28
Odp: Problem z archiwizacja
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 07, 2018, 13:36:05 »
witam. Odinstalowałem wszystkie sql i ponownie je zainstalowałem.
Udało się zalogować na użytkowniku windows na którym był zainstalowany SQL.
Gdy próbujemy połaczyć się z innego konta Windows wyświetla informacje :

Zmieniłem :
W celu uruchomienia usługi jako serwer tak, aby dało się podpiąć pod bazę z zewnątrz (np. z Subiektów GT na innych kompach) - należy:
W SQL Server Configuration Manager / SQL Server Network Configuration / Protocols for INSERTGT -> zmieniamy:
- Named Pipes na Enabled
- TCP/IP na Enabled


wyłączyłem program antywirusowy.

Logując się do serwera, nie umiem podpiąć się pod bazę tak jak to ma miejsce na tym samym komputerze z innego użytkownika .


« Ostatnia zmiana: Luty 07, 2018, 13:43:23 wysłana przez mike81 »

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Problem z archiwizacja
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 07, 2018, 14:38:10 »
witam. Odinstalowałem wszystkie sql i ponownie je zainstalowałem.
Udało się zalogować na użytkowniku windows na którym był zainstalowany SQL.
Gdy próbujemy połaczyć się z innego konta Windows wyświetla informacje :
A z czego instalowałeś ten server SQL? I czy na pewno masz instancję InsertGT?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17230
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem z archiwizacja
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 07, 2018, 15:55:17 »
witam. Odinstalowałem wszystkie sql i ponownie je zainstalowałem.
Udało się zalogować na użytkowniku windows na którym był zainstalowany SQL.
Gdy próbujemy połaczyć się z innego konta Windows wyświetla informacje :

Odpowiedź sugeruje, że nie skorzystałeś z instalacji nadzorowanej Insertu, nie zajrzałeś do pomocy do programu, aby dowiedzieć się jak poprawnie zainstalować serwer SQL ręcznie, zgadywałeś i NIE zgadłeś - należało wybrać autentykację mieszaną zamiast Windows.
Daniel, Białystok.

Offline mike81

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 47
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: subiekt 1.28
Odp: Problem z archiwizacja
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 07, 2018, 18:41:44 »
faktycznie oprogramowanie SQL  ściągnąłem ze strony Microsoftu. W takim razie poszukam SQL na płycie subiekta.  dziękuję bardzo

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4919
  • Reputacja +173/-11
Odp: Problem z archiwizacja
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 07, 2018, 18:49:56 »
To ze strony MS jest w porządku. Tak samo jak to z instalki Subiekta.
Kiedy je odpalisz bezpośrednio (nie przez instalator Subiekta) będziesz miał te same pytania i te same problemy.
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17230
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem z archiwizacja
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 07, 2018, 19:48:32 »
faktycznie oprogramowanie SQL  ściągnąłem ze strony Microsoftu. W takim razie poszukam SQL na płycie subiekta.  dziękuję bardzo

Jak napisał @Aldo instalka jest w porządku tylko należy wybrać poprawne parametry instalacji, zamiast szukać płyty to zajrzyj do pomocy do programu, chcesz się czegoś nauczyć to masz okazję, najważniejsze już wskazałem.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Problem z archiwizacja
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 07, 2018, 19:48:32 »