Autor Wątek: Problem z archiwizacją subiekt  (Przeczytany 1843 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline jarek665141

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: ...
Problem z archiwizacją subiekt
« dnia: Kwiecień 02, 2021, 10:06:12 »
Witam serdecznie od jakiegoś czasu nie mogę przeprowadzić archiwizacji na komputerze . Firma jednoosobowa jedno stanowisko . Przy próbie archiwizacji występują takie błędy.

Serwer (nazwa serwera) nie mógł przeprowadzić archiwizacji
Częstą przyczyną takiej sytuacji jest brak dostępu do folderu roboczego (folder zmieniałem uprawnienia ok. Próbowałem również ustawić folder na pendrive i nic ) określonego w parametrach archiwizacji. Przy pracy w sieci proszę zwrócić uwagę na prawa dostępu do folderu sieciowego będącego folderem roboczym.
Szczegóły błędu można znaleźć w tzw. logu serwera (menu serwer)

Miał ktoś podobny problem? Pozdrawiam

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17230
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem z archiwizacją subiekt
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 02, 2021, 11:51:45 »
Dziesiątki jak nie setki osób na tym forum, można poczytać o możliwych problemach i rozwiązaniach, spróbuj utworzyć folder na dysku C i do niego wykonać archiwum. Jeśli nie pomoże to zamieść log serwer SQL.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Problem z archiwizacją subiekt
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 02, 2021, 11:51:45 »