Autor Wątek: Problem z bazą danych SUBIEKTA  (Przeczytany 1985 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline grzesinfo

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.31 Rachmistrz 1.31
Problem z bazą danych SUBIEKTA
« dnia: Wrzesień 12, 2017, 15:53:54 »
Witam

 Mam problem z bazą danych subiekta. Objawia się to tym iż nie mogę odświeżyć informacji o licencjach: 


Kiedy chcę odczytać wiadomości wywala całkowicie program:


Uruchomiłem program serwisowy i zrobiłem odbudowanie indeksów :

w dwóch tabelach wystąpił błąd:
1.
NIE ODBUDOWANO indeksów tabeli 'net_WiadomoscZalacznik', błąd: W programie SQL Server wystąpił nieokreślony błąd. Połączenie mogło zostać zakończone przez serwer.
2.
NIE ODBUDOWANO indeksów tabeli 'net_WiadomoscWersja', błąd: Nieokreślony błąd.




Uruchomiłem SQL Managera i zrobiłem selecta na tych dwóch tabelach
net_WiadomoscZalacznik
net_WiadomoscWersja

w obu przypadkach otrzymałem błąd:

Msg 0, Level 11, State 0, Line 0
W bieżącym poleceniu wystąpił poważny błąd. Ewentualne wyniki powinny zostać odrzucone.

Oprócz tego pozostałe tabele są czytelne. Subiekt i Rachmistrz działa poprawnie (jak na razie).

Czy jest jakiś sposób aby naprawić te tabele?

« Ostatnia zmiana: Wrzesień 12, 2017, 15:55:55 wysłana przez grzesinfo »

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Problem z bazą danych SUBIEKTA
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 12, 2017, 15:59:28 »
Spróbuj zarchiwować bazę, a następnie ją zdearchiwizować. Na niektóre problemy pomaga.
Jesli nie pomoże, to już zostaja narzędzia sql.

Offline grzesinfo

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.31 Rachmistrz 1.31
Odp: Problem z bazą danych SUBIEKTA
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 12, 2017, 16:32:32 »
Witam

Backup i Restore nie pomagają...


Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4919
  • Reputacja +173/-11
Odp: Problem z bazą danych SUBIEKTA
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 12, 2017, 17:03:37 »
Wygląda na możliwe uszkodzenie bazy danych.

Nie dłub więcej.
Odtwórz dane z archiwum a jeśli nie masz aktualnego to zwróć się do dostawcy programu ew. dobrego serwisanta.
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Problem z bazą danych SUBIEKTA
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 12, 2017, 17:50:09 »
Witam

Backup i Restore nie pomagają...
Backup i Restore nie są narzędziami naprawczymi, tylko archiwizacyjnymi.
Posłuchaj rady @candy.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Problem z bazą danych SUBIEKTA
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 12, 2017, 17:50:09 »