Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: invent w Styczeń 18, 2018, 10:06:48
-
Witam,
Zainstalowany nowy system Windows 10, przed instalacją zrobiona archiwizacja subiekta 1.39.
Po instalacji programy na nowym systemie nie można wykonać dearchiwizacji, błąd serwera.
Czytałem wcześniejsze wątki na ten temat ale nie mogę sobie z tym poradzić, nie pamiętam na jakiej wersji sql było tworzone archiwum.
Proszę o pomoc.
-
Naprawdę pilne, nie mogę uruchomić sprzedaży.
-
Naprawdę pilne, nie mogę uruchomić sprzedaży.
Jak takie pilne to zgłoś się do swojego dostawcy programu/serwisanta. My nie mamy tutaj etatu...
W jakiej wersji masz teraz SQL Server?
-
Teraz mam 2014 ale próbowałem tez dearchwizowac przez 2008r2, na obu ten sam błąd.
-
1. Microsoft SQL Server 2005 Backward Compatibility Components zainstalowane?
2. Archiwum jest w postaci jednego pliku BAK czy dwóch iar i i01?
3. Jakie foldery wskazujesz podczas dearchiwizacji?
-
1.Zainstalowane
2.archiwum w postaci dwóch plików
3. Folder własny w którym trzymam kopie archiwum, folder roboczy ten sam.
-
3. Folder własny w którym trzymam kopie archiwum, folder roboczy ten sam.
Scieżkę mam sobie wywróżyć?
-
Pulpit/Baza/
-
No to przenieś to np na c:\BAZA i spróbuj ponownie
-
Niby niewielka zmiana, przeniesienie bazy do innego folderu a pomogło :)
Dzięki wielkie, w końcu udało się.
Pozdrawiam, jeszcze raz dzięki.
Zimny kapsel dla birds'a 8)
-
Niby niewielka zmiana, przeniesienie bazy do innego folderu a pomogło :)
Dzięki wielkie, w końcu udało się.
Pozdrawiam, jeszcze raz dzięki.
Zimny kapsel dla birds'a 8)
Bardzo duża zmiana jak spojrzysz na ścieżkę pulpitu.