Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: SK123 w Październik 28, 2015, 17:48:54
-
Witam,
Przy robieniu zamówień od klienta (ZK) mam problem z dodawaniem poszczególnych pozycji, tj. na dokumencie ZK otwieram listę towarów i wtedy nie mogę dodać żadnej pozycji, ponieważ klawiatura kompletnie nie działa, identyczna sytuacja jest w przypadku przyjmowania faktur FZ. Co ciekawe, w zakładce Towary i usługi wszystko jest O.K. Przez przypadek,na jakiś czas udało się wyeliminować dany problem, tzn. Słowniki - Personelu - Użytkownik - Definicje parametrów listy użytkownika - usuwam "okno listy wyborów towarów", przywracając tym samy ustawienia nominalne.
(http://images75.fotosik.pl/22/e5ba6b09a319e397med.jpg)
Na jakiś czas to pomaga, tzn. ok. 2-3 dni, potem sytuacja się powtarza. według mnie ten moduł, tzn. "okno listy wyborów towarów" robi problem. Taka sytuacja jest tylko na jednym stanowisku (klienckim) na drugim jest O.K, przynajmniej do tej pory.
Czy można to jakoś naprawić ten problem ?
Na infolinii INSERT, zasugerowali aby stworzyć nowego użytkownika. Nie jestem przekonany, czy to rozwiąże sprawę, a poza tym nie chcę tworzyć niepotrzebnych użytkowników.
Może da się to załatwić w jakiś inny sposób ?
Z góry dzięki za wszelki podpowiedzi i sugestie.
-
Czy masz zdefiniowane jakieś swoje indywidualne ustawienia list, czy też są standardowe?
-
Czy masz zdefiniowane jakieś swoje indywidualne ustawienia list, czy też są standardowe?
Mam zdefiniowane indywidualne ustawienia list.
-
Czy masz zdefiniowane jakieś swoje indywidualne ustawienia list, czy też są standardowe?
Mam zdefiniowane indywidualne ustawienia list.
To może być problem uszkodzenia widoku w bazie. Rzecz jest do naprawy, ale kosztem utracenia indywidualnych widoków. Chyba, że potrafisz zidentyfikować wpis dotyczący tego użytkownika i dokłądnie tej tabeli.
-
Witam,
Jestem szarym użytkownikiem, a ta czynność wymaga chyba wiedzy zaawansowanej.
potrafisz zidentyfikować wpis dotyczący tego użytkownika i dokłądnie tej tabeli
Gdybym się mylił proszę o info.
Czy aktualizacja Subiekta do nowszej wersji rozwiązałaby problem ?
-
Witam,
Jestem szarym użytkownikiem, a ta czynność wymaga chyba wiedzy zaawansowanej.
potrafisz zidentyfikować wpis dotyczący tego użytkownika i dokładnie tej tabeli
Gdybym się mylił proszę o info.
Czy aktualizacja Subiekta do nowszej wersji rozwiązałaby problem ?
Dlatego istnieją serwisanci, którzy dysponują taką wiedzą, ale ich usługi trochę kosztują.
Nie da się wiedzieć wszystkiego.
-
Witam,
Jestem szarym użytkownikiem, a ta czynność wymaga chyba wiedzy zaawansowanej.
potrafisz zidentyfikować wpis dotyczący tego użytkownika i dokłądnie tej tabeli
Gdybym się mylił proszę o info.
Już to przecież robiłeś, chodzi o ustawienia listy w oknie "Definicje parametrów listy użytkownika".
Czy aktualizacja Subiekta do nowszej wersji rozwiązałaby problem ?
Gwarancji nie ma, ale aktualizacja nic nie kosztuje poza poświęconym czasem i może pomóc, w starszych wersjach były problemy z zapamiętywaniem ustawień list i filtrów w tym oknie.
Poza tym zwykle wygodniejsze i szybsze jest korzystanie z InsTYNKT'u zamiast listy wyboru.
-
Witam ponownie,
Już to przecież robiłeś, chodzi o ustawienia listy w oknie "Definicje parametrów listy użytkownika
Błąd namierzyłem, pytanie tylko czy można go naprawić we własnym zakresie - przywracanie parametrów domyślnych co dwa dni nie jest dobrym rozwiązaniem.
Czy faktycznie trzeba skorzystać z pomocy serwisanta - jak pisze Aldo - czy można coś zmienić we własnym zakresie aby było O.K.
Jeśli można to gdzie konkretnie i jak ?
-
Jeśli można to gdzie konkretnie i jak ?
Przecież napisałem:
Czy aktualizacja Subiekta do nowszej wersji rozwiązałaby problem ?
Gwarancji nie ma, ale aktualizacja nic nie kosztuje poza poświęconym czasem i może pomóc, w starszych wersjach były problemy z zapamiętywaniem ustawień list i filtrów w tym oknie.
Poza tym zwykle wygodniejsze i szybsze jest korzystanie z InsTYNKT'u zamiast listy wyboru.