Odinstalować poprawkę do Windows KB3102429.
Krok po kroku opisane w wątku:
http://www.forumsubiekta.pl/subiekt/problem-z-generowaniem-pdf-eksport/oraz w InsMail w samym subiekcie z dnia 10.12.2015
Problem z eksportem wydruków do formatu PDF
Napływają do nas informacje o problemach z eksportem wydruków z systemu InsERT GT do formatu PDF. W efekcie eksportu wydruku powstaje plik PDF o rozmiarze 0 kB.
Problem wywołała poprawka do systemu operacyjnego Windows o numerze KB3102429.
Aby wyeliminować problem, należy odinstalować tę poprawkę. W tym celu należy w Panelu sterowania wybrać polecenie Odinstaluj program. W oknie z listą programów po lewej stronie znajduje się opcja: Wyświetl zainstalowane aktualizacje. Należy tę opcję włączyć i odszukać poprawkę o numerze KB3102429. Po odinstalowaniu konieczny będzie restart komputera.
Oczywiście pracujemy też nad systemowym rozwiązaniem tego problemu. Za powstałe utrudnienia przepraszamy.