Autor Wątek: Problem z eksportem faktur do PDF  (Przeczytany 7704 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline XYS

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.48
Problem z eksportem faktur do PDF
« dnia: Grudzień 10, 2015, 17:38:37 »
Witam wszystkich!

Mam problem z eksportem faktur do PDF(przez funkcję drukuj). Do wczoraj wszystko działało ok a dziś pojawia się plik Export.pdf na pulpicie ale plik jest uszkodzony lub coś takiego - ma wielkość 0 bajtów. Co się mogło stać? Jak to naprawić? Bardzo proszę o pomoc bo muszę wysylac faktury na maila klientom a nie mogę eksportować. Uruchamiałem ponownie program i nic to nie dało.

Offline lbacik

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 533
  • Reputacja +74/-0
Odp: Problem z eksportem faktur do PDF
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 10, 2015, 17:42:28 »
Nawet nie trzeba było wyszukiwać tylko spojrzeć na trzy wiersze niżej http://www.forumsubiekta.pl/subiekt/blad-eksportu-pdf-i-wysylania-e-mail/
Łukasz

Offline bojalekt

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 799
  • Reputacja +37/-2
  • Wersja programu: Najnowsza dostępna
Odp: Problem z eksportem faktur do PDF
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 10, 2015, 19:16:59 »
Odinstalować  poprawkę do Windows KB3102429.

Krok po kroku opisane w wątku:

http://www.forumsubiekta.pl/subiekt/problem-z-generowaniem-pdf-eksport/

oraz w InsMail w samym subiekcie z dnia 10.12.2015


Problem z eksportem wydruków do formatu PDF
Napływają do nas informacje o problemach z eksportem wydruków z systemu InsERT GT do formatu PDF. W efekcie eksportu wydruku powstaje plik PDF o rozmiarze 0 kB.

Problem wywołała poprawka do systemu operacyjnego Windows o numerze KB3102429.

Aby wyeliminować problem, należy odinstalować tę poprawkę. W tym celu należy w Panelu sterowania wybrać polecenie Odinstaluj program. W oknie z listą programów po lewej stronie znajduje się opcja: Wyświetl zainstalowane aktualizacje. Należy tę opcję włączyć i odszukać poprawkę o numerze KB3102429. Po odinstalowaniu konieczny będzie restart komputera.

Oczywiście pracujemy też nad systemowym rozwiązaniem tego problemu. Za powstałe utrudnienia przepraszamy.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 10, 2015, 19:26:16 wysłana przez bojalekt »
Tomek,

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Problem z eksportem faktur do PDF
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 10, 2015, 19:16:59 »