Autor Wątek: Klient nie widzi serwera - problem z firewallem na serwerze  (Przeczytany 2081 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline muny

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 35
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.28 SP2 HF1
Klient nie widzi serwera - problem z firewallem na serwerze
« dnia: Kwiecień 24, 2017, 12:53:25 »
Witam,
Mam taką sytuację:
Serwer jest na Windowsie 10 jego nazwa sieciowa to "awi-1" grupa awi.
Klient jest na Windowsie 7 jego nazwa sieciowa to "awi-2" grupa awi.

Gdy na serwerze wyłączę Firewall wszystko działa.

Zrobiłem na serwerze wyjątek na sql'q, akurat tutaj nie wiem czy dobrze bo wskazałem plik lokalny na serwerze, który uruchamia sql serwer?
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 24, 2017, 13:23:05 wysłana przez muny »

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Klient nie widzi serwera - problem z firewallem na serwerze
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 24, 2017, 14:41:05 »
Zajrzyj do pomocy do programu, gdzie wszystko jest opisane włącznie z obrazkami, przy domyślnej konfiguracji poza usługą serwera trzeba jeszcze odblokować browsera.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Klient nie widzi serwera - problem z firewallem na serwerze
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 24, 2017, 14:41:05 »