Robimy dużo rozchodów wewnętrznych na wydania reklamacyjne i ciężko nam je powiązać z kontrahentem.
Rozumiem, że ta naprawdę to problem polega na tym, że wystawiacie WZ zarówno na reklamacje i na inne dostawy, a potem nie potraficie łatwo określić który dokument odnosi się do jakiego "typu" operacji?
Należy po prostu w jakiś sposób odróżnić "WZ reklamacyjne" od "WZ sprzedażowego". Np.:
- oznaczać kategoriami
- oznaczać flagami
- wpisywać jakiś identyfikator w uwagach
- wykorzystać jakieś pole własne
Warto też zauważyć, że są w Subiekcie dwa rodzaje WZ: "zwykle" i "z vat" (WZv). Jeżeli nie używacie do niczego WZv, to można ten dokument wykorzystać do reklamacji.
Dodatkowo można ułatwić sobie życie przy pomocy formatowania warunkowego - np. rozpoznawać dokument na jeden z powyższych sposobów i zmieniać mu kolor na liście.