Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: zzzz128 w Styczeń 14, 2018, 18:45:30

Tytuł: Problem z odbiorem sprzedaży w K10
Wiadomość wysłana przez: zzzz128 w Styczeń 14, 2018, 18:45:30
Mam problem z odbiorem sprzedaży w kasie Elzab K10. Przesyłanie towarów do kasy działa prawidłowo. Przy próbie odczytu sprzedaży z kasy pojawia się błąd o kodzie 2001: Błąd zgłoszony przez urządzenie (23). Niepoprawna odpowiedź z kasy. Wszystko działało poprawnie przez ponad rok. Wyinstalowałem i zainstalowałem ponownie sterowniki sprawdziłem pliki konfiguracyjne. skonfigurowałęm kasę jako nową (zdublowałem)  spróbowałem na innym kompie i nie mam już nowych pomysłów. Program obsługi kasy Eureka prawidłowo odczytuje sprzedaż.
Tytuł: Odp: Problem z odbiorem sprzedaży w K10
Wiadomość wysłana przez: zzzz128 w Styczeń 30, 2018, 21:15:58
Po ciężkim boju znalazłem rozwiązanie. Z ftp Elzabu ściągnąłem plik winip.dll i podmieniłem go (z wielu prób, podmiana tego pliku zadziałała). Wszystko znowu hula tak jak powinno.