Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: margareta w Maj 23, 2017, 16:25:07

Tytuł: Problem z odebraniem sprzedaży z kasy Novitus Soleo
Wiadomość wysłana przez: margareta w Maj 23, 2017, 16:25:07
Witam,
Proszę o pomoc w sprawie odebrania sprzedaży z kasy do subiekta. Wszystko działało w porządku, dopiero po wprowadzeniu nowego towaru i przesłaniu go na kasę, nie mogłam odebrać sprzedaży z kasy. Proszę o pomoc,
Tytuł: Odp: Problem z odebraniem sprzedaży z kasy Novitus Soleo
Wiadomość wysłana przez: birds22 w Maj 23, 2017, 16:45:15
Co można uzyskać z tego okna jak zmienisz opcję w filtrze "Grupowanie"?
Tytuł: Odp: Problem z odebraniem sprzedaży z kasy Novitus Soleo
Wiadomość wysłana przez: margareta w Maj 23, 2017, 16:53:46
w załączniku przesyłam plik i szukam tego towaru...
Tytuł: Odp: Problem z odebraniem sprzedaży z kasy Novitus Soleo
Wiadomość wysłana przez: birds22 w Maj 23, 2017, 16:56:53
Trzeba sprawdzić synchronizm w kasiarzu
Tytuł: Odp: Problem z odebraniem sprzedaży z kasy Novitus Soleo
Wiadomość wysłana przez: margareta w Maj 23, 2017, 17:00:06
Czy ten mechanizm synchronizacji ma być włączony czy wyłączony. Obecnie zmieniłam ustawienia na wyłączony.
Tytuł: Odp: Problem z odebraniem sprzedaży z kasy Novitus Soleo
Wiadomość wysłana przez: margareta w Maj 23, 2017, 17:04:54
I wyłączyłam kasę i zamknęłam subiekta i kasiarza. Po ponownym uruchomieniu i próbie odebrania sprzedaży z kasy pojawił się taki komunikat.
Tytuł: Odp: Problem z odebraniem sprzedaży z kasy Novitus Soleo
Wiadomość wysłana przez: birds22 w Maj 23, 2017, 17:17:55
Synchronizm ma być zawsze włączony, nie wiem gdzie wyczytałaś, że masz go wyłączyć.

Kliknij prawym klawiszem na kasie i wybierz funkcję zarządzenie synchronizmem i sprawdź czy wszystkie towary masz zsynchronizowane.
Tytuł: Odp: Problem z odebraniem sprzedaży z kasy Novitus Soleo
Wiadomość wysłana przez: margareta w Maj 23, 2017, 17:33:06
Dokładnie na który przycisk mam nacisnąć na kasie Novitus, czy w Kasiarzu. Na kasie przeglądałam funkcje i nie widzę.
Tytuł: Odp: Problem z odebraniem sprzedaży z kasy Novitus Soleo
Wiadomość wysłana przez: Aldo w Maj 23, 2017, 18:09:08
Dokładnie na który przycisk mam nacisnąć na kasie Novitus, czy w Kasiarzu. Na kasie przeglądałam funkcje i nie widzę.
O rany - w Kasiarzu.
Tytuł: Odp: Problem z odebraniem sprzedaży z kasy Novitus Soleo
Wiadomość wysłana przez: margareta w Maj 23, 2017, 18:19:56
Niestety nie umiem, nie mogę znaleźć, znalazłam synchronizacje czasu. Dokładnie gdzie mam wejść w kasiarzu i kliknąć prawym przyciskiem.
Tytuł: Odp: Problem z odebraniem sprzedaży z kasy Novitus Soleo
Wiadomość wysłana przez: Aldo w Maj 23, 2017, 18:30:15
Niestety nie umiem, nie mogę znaleźć, znalazłam synchronizacje czasu. Dokładnie gdzie mam wejść w kasiarzu i kliknąć prawym przyciskiem.
Wklejakm post, który jest trochę wyzej:
wyzej
Synchronizm ma być zawsze włączony, nie wiem gdzie wyczytałaś, że masz go wyłączyć.

Kliknij prawym klawiszem na kasie i wybierz funkcję zarządzenie synchronizmem i sprawdź czy wszystkie towary masz zsynchronizowane.
Dla wyjaśnienia - Wchodzis w Kasiarza, zaznaczasz kasę i klikasz na niej prawym klawiszem myszy. Pokaże się menu i wybierasz to co opisane wyżej.