Witam. Znajomy w sklepie ma duży problem z wydrukiem paragonów z drukarki fiskalne, ale od początku.
System Win 10 PRO, Drukarka Novitus Bono E, Subiekt GT 1.55 HF1
Zaczęło się 23 stycznia. Po wystawieniu pierwszego z rana paragonu, Subiekt pokazał błąd połączenia z drukarką i paragon nie wyszedł.
Da się go wydrukować tylko w jeden sposób, mianowicie zamknąć Subiekta i otworzyć ponownie. Staje na paragonie, daje drukuj i paragon wychodzi. Jest też komunikat o błędzie wydruku paragonu w pasku systemu. Kolejny nowy paragon już nie wyjdzie. I tak w kółko. W kasiarzu komunikacja z drukarką jest OK. Nawet wyrzuciłem ja i zainstalowałem od nowa, wraz z uaktualnieniem sterowników do urządzeń zewnętrznych. Problem próbują rozwiązać technicy Insertu ale na razie nic nie wskórali zdalnie a sklep trzeba obsługiwać i jest masakra. Drukarka była podpinan pod laptopa i program serwisowy celem jej sprawdzenia i wszystko z nią OK. Proszę o pomoc i porady. Dziekuję.