Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: kubuss w Grudzień 14, 2015, 19:01:56

Tytuł: Problem z wysyłaniem PDF.
Wiadomość wysłana przez: kubuss w Grudzień 14, 2015, 19:01:56
Witam
Po wystawieniu faktury przechodząc klikając w przycisk "zapisz" następnie wyślij e-mail otwiera mi się program pocztowy z nową wiadomością i to wszystko jest ok.
Niestety załącznik ma wielkość 0 bajtów i nie da się otworzyć....
Proszę o pomoc w czym leży problem.
Moja wersja programu to Subiekt GT 1.30 SP1 (1.3002.20.2693)
Tytuł: Odp: Problem z wysyłaniem PDF.
Wiadomość wysłana przez: bartm w Grudzień 14, 2015, 19:03:22
Szukanie nie boli
http://www.forumsubiekta.pl/subiekt/przy-wysylaniku-faktury-poprzez-e-mail-tworzy-sie-pusty-pdf/

i
http://www.forumsubiekta.pl/subiekt/subiekt-gt-1-40-ht1-problem-z-wygenerowanym-pdf/msg60877/#msg60877

Tytuł: Odp: Problem z wysyłaniem PDF.
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Grudzień 14, 2015, 19:09:31
Czytanie również, wiadomość od Insertu wysłana do każdego użytkownika programu:

Cytuj
InsERT czwartek, 10 grudnia 2015 r.

Problem z eksportem wydruków do formatu PDF
Napływają do nas informacje o problemach z eksportem wydruków z systemu InsERT GT do formatu PDF. W efekcie eksportu wydruku powstaje plik PDF o rozmiarze 0 kB.

Problem wywołała poprawka do systemu operacyjnego Windows o numerze KB3102429.

Aby wyeliminować problem, należy odinstalować tę poprawkę. W tym celu należy w Panelu sterowania wybrać polecenie Odinstaluj program. W oknie z listą programów po lewej stronie znajduje się opcja: Wyświetl zainstalowane aktualizacje. Należy tę opcję włączyć i odszukać poprawkę o numerze KB3102429. Po odinstalowaniu konieczny będzie restart komputera.

Oczywiście pracujemy też nad systemowym rozwiązaniem tego problemu. Za powstałe utrudnienia przepraszamy.