Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: monroe w Maj 27, 2018, 19:07:44
-
Witam, od wczoraj (aktualizacja zainstalowana w nocy z piątku na sobotę) mam problem z Subiektem, podczas zapisu paragonu przed drukowaniem na drukarce fiskalnej Subiekt zwiesza się. Wyskakuje 'brak odpowiedzi' i na paragon trzeba czekać ponad minutę.. czy ktoś tak ma?
-
Nikt nie spotkał się nigdy z problemem nie odpowiadania programu Subiekt?
-
Ja na przykład się spotkałem, lecz ten sam objaw może mieć wiele przyczyn, więc ta informacja niewiele Ci pomoże - polecam kontakt z dobrym serwisantem i analizę w miejscu występowania problemu.
-
ale czego aktualizacja dotyczyła, subiekta czy windowsa? jaki masz system operacyjny win10?
może to jest związane z tą aktualizacją win10 nr 1803 jak tak to próbuj ją cofnąć/odinstalować.
czy sterowniki urządzeń aktualizowałeś? jakiego masz antywirusa? wyłacz lub odinstaluj na chwię i sprawdz