Autor Wątek: problem z importem kartotek produktów EDI++ (.epp)  (Przeczytany 1417 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kubadh

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.34
problem z importem kartotek produktów EDI++ (.epp)
« dnia: Kwiecień 08, 2021, 20:40:34 »
Witam,

Mam problem z zaimportowaniem bazy produktów od sprzedawcy w formacie *.epp.
Operacje - Dodaj na podstawie - wczytuję plik, wybieram parametry, wybieram "wczytaj" plik się uruchamia, chwilę analizuje dane, kończy proces i żadnych produktów do wybrania nie mam. Wiem, że plik jest dobrze wygenerowany (działa u innych sprzedawców)

Jeśli ktoś ma doświadczenie z podobnym problemem będę wdzięczny za podpowiedz.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17230
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: problem z importem kartotek produktów EDI++ (.epp)
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 08, 2021, 21:18:37 »
Ech, skoro wiesz lepiej to skąd to pytanie... Polecam zrobić prosty test - utwórz sobie epp z towarami i próbuj wczytać, jeśli się uda to będzie to potwierdzeniem, że jednak problem tkwi w zawartości tego pliku, a nie programie... Być może plik został uszkodzony / modyfikowany podczas jego przesyłania.
Daniel, Białystok.

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4919
  • Reputacja +173/-11
problem z importem kartotek produktów EDI++ (.epp)
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 08, 2021, 22:47:38 »
Ja mam dość duże doświadczenie z plikami EPP i mogę tylko podpisać się pod tym co napisał Daniel.
To że gdzieś się wczytuje nie znaczy dokładnie nic.
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

problem z importem kartotek produktów EDI++ (.epp)
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 08, 2021, 22:47:38 »