Autor Wątek: Problemy z kasą w Subiekcie  (Przeczytany 7755 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Offline KlaraK

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.25
Problemy z kasą w Subiekcie
« dnia: Listopad 26, 2017, 18:17:10 »
Cześć, Już kiedyś coś o tym pisałam, ale problem nie zniknął.

Około roku temu popsuł mi się Subiekt na serwerze firmowym. Aby używać programu i dalej sprzedawać musiałam przenieść konto mojego sklepu na inny serwer. W związku z tym nikt nie może zajrzeć do naszego programu (księgowa, dyrektor - zdalnie). Księgowa zawsze sama ściągała sobie dokumenty, teraz wyskakuje jej błąd. Ale ok. Wysyłam jej ręcznie dokumenty.
Sęk w tym, ze od tamtej pory subiekt szaleje. Czasami usuwa paragony, usuwa korekty FV. Np. we wrześniu księgowa dzwoni, że jest jakaś rozbieżność i ze ktoś coś zmieniał w korekcie z grudnia ub. roku. ja mowie że nie możliwe. Sprawdzam, okazało się że ta korekta całkowicie zniknęła. Zapisana inwentaryzacja również zniknęła. Co jakiś czas nie coś jest źle z dokumentami itp.
Od pory gdy subiekt jest na innym serwerze nie zgadza się też kasa. Ale tylko w subiekcie. Liczyłam ręcznie wpłaty/ wypłaty/ utargi i wszystko się zgadza. Oprócz subiekta zapisuje dane papierowo - kasa rano, utarg, utarg w gotówce, w karcie, kasa wieczorem - wszystko się zgadza nikt nic nie podbiera  - a w Subiekcie się nie zgadza z tym co mam fizycznie w kasie.
Nie wiem gdzie szukać błędu. Nikt kasy nie podbiera, bo od tego ok roku ten brak się nie zwiększa ani nie zmniejsza ani nic.

Czy ktoś miał taki problem? Gdzie szukać pomocy? Jakiś specjalista serwisant w Kujawsko pomorskim?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17089
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problemy z kasą w Subiekcie
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 26, 2017, 18:32:05 »
Czyli przez tyle miesięcy nie zrobiłaś kompletnie NIC z tego co Ci poradziłem, aby wyjaśnić co źle robicie i dziwisz się, że problemy nie zniknęły ? Jeśli nie chcesz rozwiązać problem to nikt Cię do tego nie będzie zmuszał, jeśli chcesz to zastosuje się do poprzednich rozwiązań.
Daniel, Białystok.

Offline KlaraK

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.25
Odp: Problemy z kasą w Subiekcie
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 26, 2017, 18:46:06 »
Czyli przez tyle miesięcy nie zrobiłaś kompletnie NIC z tego co Ci poradziłem, aby wyjaśnić co źle robicie i dziwisz się, że problemy nie zniknęły ? Jeśli nie chcesz rozwiązać problem to nikt Cię do tego nie będzie zmuszał, jeśli chcesz to zastosuje się do poprzednich rozwiązań.

Zrobilam, aczkolwiek problem nie zniknął. Nic to nie zmieniło. 

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17089
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problemy z kasą w Subiekcie
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 26, 2017, 18:47:32 »
A raczysz napisać co rzekomo zrobiłaś skoro problem nie zniknął ?
Daniel, Białystok.

Offline KlaraK

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.25
Odp: Problemy z kasą w Subiekcie
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 26, 2017, 18:49:13 »
A raczysz napisać co rzekomo zrobiłaś skoro problem nie zniknął ?

A raczysz może pisać normalnym tonem?
Jak nie masz ochoty pomagać osobom na forum, albo Cię to denerwuje to zalecam usunąć konto.

Offline KlaraK

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.25
Odp: Problemy z kasą w Subiekcie
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 26, 2017, 18:54:56 »
Cześć, Już kiedyś coś o tym pisałam, ale problem nie zniknął.

Około roku temu popsuł mi się Subiekt na serwerze firmowym. Aby używać programu i dalej sprzedawać musiałam przenieść konto mojego sklepu na inny serwer. W związku z tym nikt nie może zajrzeć do naszego programu (księgowa, dyrektor - zdalnie). Księgowa zawsze sama ściągała sobie dokumenty, teraz wyskakuje jej błąd. Ale ok. Wysyłam jej ręcznie dokumenty.
Sęk w tym, ze od tamtej pory subiekt szaleje. Czasami usuwa paragony, usuwa korekty FV. Np. we wrześniu księgowa dzwoni, że jest jakaś rozbieżność i ze ktoś coś zmieniał w korekcie z grudnia ub. roku. ja mowie że nie możliwe. Sprawdzam, okazało się że ta korekta całkowicie zniknęła. Zapisana inwentaryzacja również zniknęła. Co jakiś czas nie coś jest źle z dokumentami itp.
Od pory gdy subiekt jest na innym serwerze nie zgadza się też kasa. Ale tylko w subiekcie. Liczyłam ręcznie wpłaty/ wypłaty/ utargi i wszystko się zgadza. Oprócz subiekta zapisuje dane papierowo - kasa rano, utarg, utarg w gotówce, w karcie, kasa wieczorem - wszystko się zgadza nikt nic nie podbiera  - a w Subiekcie się nie zgadza z tym co mam fizycznie w kasie.
Nie wiem gdzie szukać błędu. Nikt kasy nie podbiera, bo od tego ok roku ten brak się nie zwiększa ani nie zmniejsza ani nic.

Czy ktoś miał taki problem? Gdzie szukać pomocy? Jakiś specjalista serwisant w Kujawsko pomorskim?


Tak jak napisałam, wydrukowałam wszystkie raporty od początku kiedy ja prowadzę sklep, sprawdziłam każdą płatność, każdą wpłatę/ wypłatę/ każdy paragon czy dobrze jest zaznaczony z płatnościami - księgowa również jak coś jest nie tak to to wyłapuje i na bieżąco mówi.
Porównałam wszystko do swoich wewnętrznych pisanych raportów - gotówka rano, utarg, gotówka wieczorem. Wszystko się zgadza.
A kwota w subiekcie nie. Jest to duża kwota, wygląda na jakaś fakturę zakupową ale one wszystkie są wprowadzone. Jak mogę sprawdzić czy subiekt czegoś nie usunął? Też chałupniczo faktura po fakturze?
Chociaż myślę, że księgowa by wychwyciła, że czegoś brakuje - tak jak tej korekty która zniknęła w magiczny sposób.

Czy ktoś miał takie przeboje? Albo czy ktoś zna jakiegoś cudotwórcę...

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4885
  • Reputacja +172/-11
Odp: Problemy z kasą w Subiekcie
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 26, 2017, 18:57:37 »
Szczerze mówiąc problem z kasą wydaje się być prosty jak kij od szczotki i nie wiem dlaczego do nie zastosowaliście, skoro to dla was ważne.
Skoro różnica jest stała to trzeba sprawdzić kolejne okresy wstecz aż się znajdzie miejsce od którego się nie zgadza.
Kiedy już znana data, od której pojawia się różnica to trzeba znaleźć pozycję, której/których w jednym miejscu nie ma, a w drugim jest.

A poza tym to ta historia jest więcej niż intrygująca, bo najpierw czytamy że:
Cytuj
nikt nie może zajrzeć do naszego programu (księgowa, dyrektor - zdalnie)

a kawałek dalej:
Cytuj
we wrześniu księgowa dzwoni, że jest jakaś rozbieżność i ze ktoś coś zmieniał w korekcie z grudnia ub. roku.

Jakim cudem księgowa wie że ktoś zmienił coś w korekcie z grudnia, skoro nie ma dostępu do programu?
Wróżka jakaś, czy co?

Oczywiście że różnicę da się znaleźć. Gdzie w tym Kuj-Pom jesteście?
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline KlaraK

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.25
Odp: Problemy z kasą w Subiekcie
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 26, 2017, 19:01:32 »
Szczerze mówiąc problem z kasą wydaje się być prosty jak kij od szczotki i nie wiem dlaczego do nie zastosowaliście, skoro to dla was ważne.
Skoro różnica jest stała to trzeba sprawdzić kolejne okresy wstecz aż się znajdzie miejsce od którego się nie zgadza.
Kiedy już znana data, od której pojawia się różnica to trzeba znaleźć pozycję, której/których w jednym miejscu nie ma, a w drugim jest.

A poza tym to ta historia jest więcej niż intrygująca, bo najpierw czytamy że:
Cytuj
nikt nie może zajrzeć do naszego programu (księgowa, dyrektor - zdalnie)

a kawałek dalej:
Cytuj
we wrześniu księgowa dzwoni, że jest jakaś rozbieżność i ze ktoś coś zmieniał w korekcie z grudnia ub. roku.

Jakim cudem księgowa wie że ktoś zmienił coś w korekcie z grudnia, skoro nie ma dostępu do programu?
Wróżka jakaś, czy co?

Oczywiście że różnicę da się znaleźć. Gdzie w tym Kuj-Pom jesteście?

Napisałam, że wysyłamy księgowej dokumenty co miesiąc. Raport kasowy, zestawienie sprzedaży itp.
A to co wyżej to zrobiłam. Sprawdziłam wszystko po kroku, tak jak opisałaś.
I nie rozumiem ciśnięcia " nie zastosowywaliśmy się" jeżeli się zastosowałam.
W Bydgoszczy

Offline KlaraK

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.25
Odp: Problemy z kasą w Subiekcie
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 26, 2017, 19:04:22 »
Sęk w tym, że nie pojawia się ŻADNA rozbieżność, a raport kasowy w subiekcie pokazuje więcej kasy niż mam fizycznie.
Wszystkie wpłaty utargu się zgadzają, wszystkie wypłaty na zakupy z fakturami za nie, każdy dzień po dniu sprawdzony czy ktoś mógł kasę wziąć  - nie, zgadza się każdy dzień i każda kasa rano i wieczorem.

Gdyby to był problem "muszę znaleźć dokument gdzie jest rozbieżność" to bym tu nie pisała. To wszystko jest sprawdzone.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17089
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problemy z kasą w Subiekcie
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 26, 2017, 19:12:14 »
A raczysz napisać co rzekomo zrobiłaś skoro problem nie zniknął ?

A raczysz może pisać normalnym tonem?
Jak nie masz ochoty pomagać osobom na forum, albo Cię to denerwuje to zalecam usunąć konto.

Jeśli nie zaczniesz pisać normalnym tonem, nie zaczniesz skupiać się na swoim problemie i nie przestaniesz tracić czasu osób, które próbują Ci pomóc, to zgodnie z sugestią usunę konto, Twoje konto...

Zrobilam, aczkolwiek problem nie zniknął. Nic to nie zmieniło.

Dlaczego nie piszesz prawdy, w marcu napisałem:

Nie ma za bardzo z czym walczyć, albo się pilnuje gotówki, albo nie, a jeśli pilnuje się gotówki to należy korzystać z raportów kasowych (NIE z zestawienia "Raport kasowy") i nie ma takiej możliwości, aby kasa się nie zgodziła. Ponadto w aktualnej wersji można włączyć szpiega i rejestrować wszystkie zmiany w programie co też pomaga szybko znaleźć winnego. Polecam aktualizację programu i zapoznanie się z jego możliwościami, a zaoszczędzicie sobie tego typu problemów i czasu. Jeśli korzystacie z tak starego programu to można korzystać z blokady okresu, o której nic nie wspomniałaś.

Bez korzystania z dedykowanych mechanizmów do pilnowania gotówki znalezienie teraz błędu będzie bardzo trudne... Jak rozumiem nie wiadomo nawet od kiedy taka kasa się nie zgadza - od tygodnia, miesiąca, roku ? Można odtworzyć bazy z archiwum i porównać dane z poprzednich okresów, aby sprawdzić czy coś zostało zmienione/wprowadzone z datą wsteczną.

a w kolejnej swojej wypowiedzi potwierdzasz, że nie zrealizowałaś ani jednej z moich sugestii.

Czy ktoś miał takie przeboje?

Wiele osób, które nas po prostu nie słucha.

Albo czy ktoś zna jakiegoś cudotwórcę...

Znam, ale od października do bliżej nieokreślonego terminu nie ma czasu...

Daniel, Białystok.

Offline KlaraK

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.25
Odp: Problemy z kasą w Subiekcie
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 26, 2017, 19:29:51 »
A raczysz napisać co rzekomo zrobiłaś skoro problem nie zniknął ?

A raczysz może pisać normalnym tonem?
Jak nie masz ochoty pomagać osobom na forum, albo Cię to denerwuje to zalecam usunąć konto.
[/b]

Jeśli nie zaczniesz pisać normalnym tonem, nie zaczniesz skupiać się na swoim problemie i nie przestaniesz tracić czasu osób, które próbują Ci pomóc, to zgodnie z sugestią usunę konto, Twoje konto...


Ja piszę normalnym tonem. Niestety nie jesteś nie miły tylko w tym przypadku, każda Twoja odpowiedź na tym forum jest jak wyrzut frustracji, jakbyś każdego traktował jak głupszego od siebie. Oh raczysz.  Nie można napisać "napisz co zrobiłaś/ czy zrobiłaś" ? Tylko Raczysz napisać? Nie strasz mnie, obowiązuje tutaj jakiś regulamin do którego się stosuję. To że jesteś moderatorem to nie znaczy że jesteś jakimś Bogiem.

Zrobilam, aczkolwiek problem nie zniknął. Nic to nie zmieniło.

Dlaczego nie piszesz prawdy, w marcu napisałem:

Nie ma za bardzo z czym walczyć, albo się pilnuje gotówki, albo nie, a jeśli pilnuje się gotówki to należy korzystać z raportów kasowych (NIE z zestawienia "Raport kasowy") i nie ma takiej możliwości, aby kasa się nie zgodziła. Ponadto w aktualnej wersji można włączyć szpiega i rejestrować wszystkie zmiany w programie co też pomaga szybko znaleźć winnego. Polecam aktualizację programu i zapoznanie się z jego możliwościami, a zaoszczędzicie sobie tego typu problemów i czasu. Jeśli korzystacie z tak starego programu to można korzystać z blokady okresu, o której nic nie wspomniałaś.

Bez korzystania z dedykowanych mechanizmów do pilnowania gotówki znalezienie teraz błędu będzie bardzo trudne... Jak rozumiem nie wiadomo nawet od kiedy taka kasa się nie zgadza - od tygodnia, miesiąca, roku ? Można odtworzyć bazy z archiwum i porównać dane z poprzednich okresów, aby sprawdzić czy coś zostało zmienione/wprowadzone z datą wsteczną.

a w kolejnej swojej wypowiedzi potwierdzasz, że nie zrealizowałaś ani jednej z moich sugestii.

Pokaż mi wypowiedź po której twierdzisz, że nie zrealizowałam ani jednej z Twoich sugestii. To nie była jedyna Twoja sugestia. Proszę doczytać i przeczytać jeszcze raz to co ja piszę tutaj- bo mam wrażenie, że zamiast czytać każdy rzuca radą, która już dawno została wykonana. Wszelkie archiwa, raporty itp są sprawdzone, więc nie zarzucaj mi kłamstwa. Co do szpiega, nie ma takiej możliwości. Aktualizacji też nie mam - i nie będę mieć bo taka jest decyzja firmy. Mówiłam o tym dyrektorce, że błąd może wychodzić z tego, bo ktoś na forum mi to napisał, ale oni uznali że nie. Subiekt ani firma nie są moje.
Czy ktoś miał takie przeboje?

Wiele osób, które nas po prostu nie słucha.


Albo czy ktoś zna jakiegoś cudotwórcę...

Znam, ale od października do bliżej nieokreślonego terminu nie ma czasu...


jeszcze raz powtórzę: archiwalne raporty, raporty kasowe, raport kasowy, obroty, wypłaty, wpłaty od 1 grudnia 2015 roku są sprawdzone. Wszystko ręcznie, również z raportem pisanym.
A to, że piszę tutaj po takim czasie nie znaczy, że nie zrobiłam NIC, a teraz mi się przypomniało o problemie. Po prostu nadal nie działa. W subiekcie nikt nie grzebie, nikt nie ma takich uprawnień, poza tym Kasa zgadza się realnie, fizycznie, wg raportów pisanych, wpłat i wypłat i innych - a kwota w Subiekcie nie.
Rozumiem również, ze problem jest prosty jak kij od szczotki, głupi by znalazł różnicę, ale jak widać problem nie tkwi w tym.
« Ostatnia zmiana: Listopad 26, 2017, 21:37:46 wysłana przez KlaraK »

Offline KlaraK

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.25
Odp: Problemy z kasą w Subiekcie
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 26, 2017, 19:36:16 »
Dodam, że od tamtej pory problem się nie pogłębił - gotówki w subiekcie "nie przybywa".

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17089
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problemy z kasą w Subiekcie
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 26, 2017, 19:53:47 »
jeszcze raz powtórzę: archiwalne raporty, raporty kasowe, raport kasowy, obroty, wypłaty, wpłaty od 1 grudnia 2015 roku są sprawdzone. Wszystko ręcznie, również z raportem pisanym.

To wydaje się być oczywistym, że problem stanowi dokument starszy niż 1 grudzień 2015 lub stan początkowy kasy.

A to, że piszę tutaj po takim czasie nie znaczy, że nie zrobiłam NIC, a teraz mi się przypomniało o problemie. Po prostu nadal nie działa.

Przeczytaj swoją historię i zobacz jak to obiektywnie wygląda - nie skorzystałaś z ani jednej mojej porady, przez tyle miesięcy nie zgłosiłaś się do nikogo o pomoc (na przykład do mnie) co oznacza, że zrobiłaś NIC, aby rozwiązać swój problem, a wykonanie zbędnych czynności na zasadzie "wiem lepiej", które nie prowadzą do rozwiązania problemu się po prostu nie liczy.

W subiekcie nikt nie grzebie, nikt nie ma takich uprawnień, poza tym Kasa zgadza się realnie, fizycznie, wg raportów pisanych, wpłat i wypłat i innych - a kwota w Subiekcie nie.

A skąd taka pewność, skoro nie znacie podstaw obsługi programu i nie wykorzystujecie dostępnych funkcjonalności, które pozwoliłyby uniknąć tej sytuacji (raporty kasowe) ? :o

Dla jasności - nie pisz takich rzeczy, że "subiekt szaleje", czy "subiekt coś usunął", gdyż Subiekt jest tylko "programem" obsługiwanym przez "użytkowników", więc szukaj swojego błędu, a nie błędu programu.

Rozumiem również, ze problem jest prosty jak kij od szczotki, głupi by znalazł różnicę, ale jak widać problem nie tkwi w tym.

Pomysł, aby ktoś spojrzał na to co zrobiliście i robicie jest dobry, ale to nie temat na forum i jak już wspomniałem zrobiłaś błąd tyle zwlekając z rozwiązaniem problemu i może być ciężko znaleźć kogoś, kto Ci w najbliższym czasie pomoże... Może @candy znajdzie chęci i czas...
Daniel, Białystok.

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4885
  • Reputacja +172/-11
Odp: Problemy z kasą w Subiekcie
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 26, 2017, 20:08:31 »
Sęk w tym, że nie pojawia się ŻADNA rozbieżność, a raport kasowy w subiekcie pokazuje więcej kasy niż mam fizycznie.
Wszystkie wpłaty utargu się zgadzają, wszystkie wypłaty na zakupy z fakturami za nie, każdy dzień po dniu sprawdzony czy ktoś mógł kasę wziąć  - nie, zgadza się każdy dzień i każda kasa rano i wieczorem.

Gdyby to był problem "muszę znaleźć dokument gdzie jest rozbieżność" to bym tu nie pisała. To wszystko jest sprawdzone.
Wybacz, ale głupstwa piszesz po prostu, albo nie piszesz po polsku.
Po polsku zgadza się oznacza że jest tyle samo.
Więcej albo mniej oznacza że się nie zgadza.

Skoro każdy dzień się zgadza rano i wieczorem to jak może być w subiekcie więcej niż gdzie indziej?
Zaprzeczasz sama sobie.

Wejdź na stronę Insertu i poszukaj serwisantów w Bydgoszczy.
Zapewniam Cię że są, bo znam takich osobiście.

Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline KlaraK

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.25
Odp: Problemy z kasą w Subiekcie
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 26, 2017, 20:13:28 »
jeszcze raz powtórzę: archiwalne raporty, raporty kasowe, raport kasowy, obroty, wypłaty, wpłaty od 1 grudnia 2015 roku są sprawdzone. Wszystko ręcznie, również z raportem pisanym.

To wydaje się być oczywistym, że problem stanowi dokument starszy niż 1 grudzień 2015 lub stan początkowy kasy.



- no rzeczywiście. Tylko, że przed 1 grudnia 2015 sklep nie istniał ;)




A to, że piszę tutaj po takim czasie nie znaczy, że nie zrobiłam NIC, a teraz mi się przypomniało o problemie. Po prostu nadal nie działa.

Przeczytaj swoją historię i zobacz jak to obiektywnie wygląda - nie skorzystałaś z ani jednej mojej porady, przez tyle miesięcy nie zgłosiłaś się do nikogo o pomoc (na przykład do mnie) co oznacza, że zrobiłaś NIC, aby rozwiązać swój problem, a wykonanie zbędnych czynności na zasadzie "wiem lepiej", które nie prowadzą do rozwiązania problemu się po prostu nie liczy.

Wykonałam jedną z trzech Twoich sugestii - co do dwóch pozostałych nt. aktualizacji i szpiega lub blokady ustosunkowałam się wyżej - szefostwo powiadomiło mnie, że nie będzie aktualizacji. Aby się tego dowiedzieć , musiałam, jak się pewnie domyślasz - zapytać ich o to, a więc miałam na uwadze Twoją sugestię. Której jeszcze z Twoich sugestii nie wykonałam, bo nie wiem o czym w kółko piszesz?
Czy po tym co opisałam - co sprawdziłam, jak itp, powinnam sprawdzić coś jeszcze?



W subiekcie nikt nie grzebie, nikt nie ma takich uprawnień, poza tym Kasa zgadza się realnie, fizycznie, wg raportów pisanych, wpłat i wypłat i innych - a kwota w Subiekcie nie.

A skąd taka pewność, skoro nie znacie podstaw obsługi programu i nie wykorzystujecie dostępnych funkcjonalności, które pozwoliłyby uniknąć tej sytuacji (raporty kasowe) ? :o

Przecież napisałam już z sześć razy, że zostały sprawdzone? WG Twoich sugestii z marca. Czego nie rozumiesz?

Dla jasności - nie pisz takich rzeczy, że "subiekt szaleje", czy "subiekt coś usunął", gdyż Subiekt jest tylko "programem" obsługiwanym przez "użytkowników", więc szukaj swojego błędu, a nie błędu programu.

Rozumiem również, ze problem jest prosty jak kij od szczotki, głupi by znalazł różnicę, ale jak widać problem nie tkwi w tym.

Pomysł, aby ktoś spojrzał na to co zrobiliście i robicie jest dobry, ale to nie temat na forum i jak już wspomniałem zrobiłaś błąd tyle zwlekając z rozwiązaniem problemu i może być ciężko znaleźć kogoś, kto Ci w najbliższym czasie pomoże... Może @candy znajdzie chęci i czas...

Ponownie: to, że tutaj nie pisałam nie znaczy że nie robiłam nic. Jestem również uzależniona od szefostwa. Wydzwaniałam na infolinie subiekta, liczenie i dokładne sprawdzenie wszystkich dokumentów zajęło mi 3 miesiące. Szukałam na innych grupach kogoś kto może przyjść i zobaczyć czy coś jest źle ustawione, czegoś brakuje lub sprawdzić czy to faktycznie może być wina aktualizacji. Gdy ustaliłam, że problem się nie pogłębia dodano mi inne ważne sprawy do ogarnięcia.
« Ostatnia zmiana: Listopad 26, 2017, 21:38:50 wysłana przez KlaraK »

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Problemy z kasą w Subiekcie
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 26, 2017, 20:13:28 »