Dzień dobry,
Posiadam spółkę zoo zajmującą się handlem wyłącznie internetowym. Sprzedajemy w kanałach:
Allegro i sklep shoplo/shoper - własny magazyn w Polsce, integracja przez Way2send i Antneeo
Amazon - tylko model FBA z magazynu w Niemczech, niemiecki numer VAT. Amazon wystawia faktury w naszym imieniu za pomocą VAT calculation report - raport z wystawionych faktur jest możliwy do pobrania.
Nasza firma księgowa pracuje na Comarch Optima. My dotychczas pracowaliśmy na fakturowni ale niestety ten system ma sporo wad. Zależy nam na tym aby całkowicie zautomatyzować wszelkie procesy księgowe i zminimalizować ilość pracy po naszej stronie.
Jak system wybrać? Zależy nam na tym, żeby:
1. Możliwość tworzenia PZ w walucie i aby PZ przeliczały się na PLN (w fakturowni nie działa to prawidłowo).
2. Możliwość importur faktur sprzedażowych z Amazona z usługi Vat Calculation Service. Może być to import poprzez plik raportu lub bezpośrednio przez API lub system zewnętrzny
3. Automatyczne wystawianie WZ dla zaimportowanych dokumentów
4. Możliwość łączenia produktów w magazynie w jeden produkt
5. Produkty w magazynie rozpoznawane po SKU, a nie nazwie
6. Możliwość importu faktur sprzedażowych i kosztowych z pliku z zestawieniem faktur
7. Rezerwację produktów w magazynie po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym lub Allegro
Co do platform sklepowych to jesteśmy otwarci na zmianę jeśli inny system będzie miał lepsze możliwości integracji.
pozdrawiam,
Michał