Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: infoWLK w Luty 22, 2017, 21:10:56
-
Witam wszystkich!
Mam przed sobą zadania:
1. Znaleźć komputer/serwer pod 3 osoby pracujące jednocześnie w Subiekci(jedna baza). Czy sprzęt pokroju:
- pentium g4560
- 4GB RAM
- 1*SSD 256 GB
- WIN10
- UPS
poradzi sobie z zadaniem?
2.(trudniejsze) Obecnie w firmie mamy starszego laptopa, na którym działa Subiekt(nie pamiętam jaka wersja sprawdzę to, instalowany w 2016 roku) i z niego chciałbym przenieść bazę na czystą instalację na serwerze. Czy zwykła archiwizacja i dearchiwizacja załatwi sprawę czy trzeba jakiś większych kombinacji? W skrócie: instaluję czystą wersję, wpisuje klucz(i niebieski plus) i odtwarzam dane z archiwum a następnie podłączam po sieci 2 laptopy z WIN10. Żeby nie było tak prosto to mam tam dodane wydruki robione na zamówienie(4 dodatkowe pola na FS w formacie RPT) czy to mi się przeniesie przy okazji archiwizacji?
3. O czym muszę pamiętać robiąc w/w zabiegi, jakieś wskazówki czy "ma działać"(wiem o otwieraniu portów, zaporze sieciowej etc.) - chodzi mi tu o sprwy związane przede wszystkim z Subiektem.
Z góry bardzo dziękuję za wskazówki
-
1. TAK
2. Nic nie wpisujesz - wszystko będzie w zdearchiwizowanej bazie.
3. "Ma działać"
-
1. TAK
2. Nic nie wpisujesz - wszystko będzie w zdearchiwizowanej bazie.
3. "Ma działać"
Bardzo dziękuję za tak szybką odpowiedź!
Dodatkowo:
4. jeśli Subiekt "dawca" będzie w starszej wersji niż obecna najnowsza to będzie jakiś problem przy dearchiwizacji na tej nowszej?
Chcę się jak najlepiej przygotować do tej migracji a nie mam doświadczenia z samym subiektem myślałem nawet o wykupieniu jakiegoś wsparcia 1-2h na konkretny dzień migracji. Ile to moze u was kosztować? Raczej teamviewer.
-
Przy dearchiwizacji ważne jest aby serwer SQL oraz wersja programu na nowym miejscu były w wersji co najmniej takiej jak na "dawcy".
Czy będą problemy nikt Ci nie wywróży.
-
1. TAK
2. Nic nie wpisujesz - wszystko będzie w zdearchiwizowanej bazie.
3. "Ma działać"
Bardzo dziękuję za tak szybką odpowiedź!
Dodatkowo:
4. jeśli Subiekt "dawca" będzie w starszej wersji niż obecna najnowsza to będzie jakiś problem przy dearchiwizacji na tej nowszej?
Chcę się jak najlepiej przygotować do tej migracji a nie mam doświadczenia z samym subiektem myślałem nawet o wykupieniu jakiegoś wsparcia 1-2h na konkretny dzień migracji. Ile to moze u was kosztować? Raczej teamviewer.
Odnoście drugiego - można, ale to na priv. A masz licencję na TV?
-
To udzielający wsparcia ma mieć wykupioną licencję na TeamViewera, korzystający nie potrzebuje.
Uprzedzając uwagi - mamy wykupioną licencję, ta informacją pochodzi od TeamViewera, nie wymyśliłem tego sam.
-
To udzielający wsparcia ma mieć wykupioną licencję na TeamViewera, korzystający nie potrzebuje.
Uprzedzając uwagi - mamy wykupioną licencję, ta informacją pochodzi od TeamViewera, nie wymyśliłem tego sam.
Tak jest na pewno, jest info na stronie i w samym programie.
Jeśli robicie takie usługi wsparcia proszę o informację na PM.
-
Jeszcze jedno pytanie:
Da się odczytać numery seryjne/klucze do licencji Subiekta i niebieskiego plusa(jakaś pomoc, informacje, o licencjach etc.)? Zapewne papierów do tego nie ma a zanim przeniosę to na nowy serwer muszę to mieć przygotowane żeby aktywować w nowym miejscu.
-
Czy ktoś coś pisał o jakiejś aktywacji ? Wszystkie licencje są w bazie danych i przeniosą się razem z bazą danych... Można je odczytać z poziomu zarządzania licencjami - Pomoc->Zarządzenie licencjami.