Witam
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości i braków pomysłów z wracam się z prośbą o pomoc. Opisze w skrócie mój problem.
W firmie mamy przedstawicieli handlowych, którzy wystawiają faktury i bezpośrednio rozliczają płatności u klienta. Po powrocie do firmy przesyłamy te dane w jednym pliku do centrali za pośrednictwem komunikacji. Przechodzą wtedy: WZ, Faktury, KP i wszystkie dokumenty jakie wytworzyli. Problem polega na tym, że gdy przedstawiciel wystawia KP gotówkowe za pośrednictwem "rozrachunki według kontrahentów" na jego komputerze, który jest oddziałem jest wszystko ok. Jednak po przesłaniu do centrali spłata nie zostaje skojarzona z fakturami, które wybrał. Kp przesyłają się bez skutku a kwota spłaty w nich zawarta to 0 zł. Musimy to ręcznie rozliczać przez skojarzenie.
Sprawa jest o tyle dziwna, że dzieje się tak tylko u czterech klientów a reszta rozliczeń Przechodzi z automatu. Czy ktoś z Pastwa może zaradzić?