Autor Wątek: przeniesienie subiekta na nowy sprzęt  (Przeczytany 5676 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline webluki

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: Subiekt, Sello, Vendero i Rachmistrz
przeniesienie subiekta na nowy sprzęt
« dnia: Marzec 15, 2016, 16:39:16 »
Witam, jest opcja przeniesienie Subiekta w pełni włącznie z uprawnieniami, ustawieniami i oczywiście dokumentami na nowy komputer, trochę mi się sypie system i stawiam nowy na innym komputerze. Czy pozostaje mi tylko archiwizacja i dearchiwizacja?

pozdrowionka

Offline lbacik

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 533
  • Reputacja +74/-0
Odp: przeniesienie subiekta na nowy sprzęt
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 15, 2016, 16:41:56 »
Archiwizacja i dearchizacja przenosi Ci wszystko o czym piszesz, uprawnienia i ustawienia są w bazie więc przenoszą się razem z nią.
Łukasz

Offline webluki

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: Subiekt, Sello, Vendero i Rachmistrz
Odp: przeniesienie subiekta na nowy sprzęt
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 15, 2016, 16:43:53 »
Ok robię to pierwszy raz, dzięki:)
Szybko zwięźle i na temat.
pozdro

Offline webluki

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: Subiekt, Sello, Vendero i Rachmistrz
Odp: przeniesienie subiekta na nowy sprzęt
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 15, 2016, 19:24:16 »
witam, mam problem, odpaliłem program, zrobiłem dearchiwizację, zaczął uaktualniać bazę danych. Teraz jak uruchamiam subiekta odpala się na pasku k. przycisku start ale nie ma okienka subiekta:)
ktoś coś:)

Offline bojalekt

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 800
  • Reputacja +37/-2
  • Wersja programu: Najnowsza dostępna
Odp: przeniesienie subiekta na nowy sprzęt
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 15, 2016, 19:27:52 »
Tomek,

Offline webluki

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: Subiekt, Sello, Vendero i Rachmistrz
Odp: przeniesienie subiekta na nowy sprzęt
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 15, 2016, 19:29:54 »
coś w tym stylu, nie ładuje się program poprostu wisi na pasku

Offline webluki

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: Subiekt, Sello, Vendero i Rachmistrz
Odp: przeniesienie subiekta na nowy sprzęt
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 15, 2016, 19:32:29 »
poskutkowało:) pierwszy raz się spotkałem z czymś takim:)

Offline bojalekt

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 800
  • Reputacja +37/-2
  • Wersja programu: Najnowsza dostępna
Odp: przeniesienie subiekta na nowy sprzęt
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 15, 2016, 19:34:08 »
Tomek,

Offline webluki

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: Subiekt, Sello, Vendero i Rachmistrz
Odp: przeniesienie subiekta na nowy sprzęt
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 16, 2016, 12:00:04 »
Witam w trakcie użytkowania programu na nowym sprzęcie występuje nadal błąd pt. "Błąd rejestracji fiskalnej dokumentu", jedynie co pomaga uruchomienie ponowne komputera.
Ktoś coś wie jak to naprawić.

Offline webluki

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: Subiekt, Sello, Vendero i Rachmistrz
Odp: przeniesienie subiekta na nowy sprzęt
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 16, 2016, 12:39:59 »
błąd w załączniku,

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17084
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: przeniesienie subiekta na nowy sprzęt
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 16, 2016, 13:04:37 »
Słyszałem o tym błędzie, ale nie jest znana przyczyna. Aby ją znaleźć należy diagnozować problem w miejscu i momencie jego występowania, gdyż jak samym napisałeś ponowne uruchomienie komputera go omija. Profilaktycznie sprawdziłbym, czy nie jest uszkodzona baza danych (SSMS i DBCC). Ogólnie jeśli chcesz to wyjaśnić to zgłoś się do dobrego serwisanta.
Daniel, Białystok.

Offline webluki

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: Subiekt, Sello, Vendero i Rachmistrz
Odp: przeniesienie subiekta na nowy sprzęt
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 16, 2016, 13:33:40 »
Ogólnie chciałbym to naprawić bo jest uciążliwe i to zawsze gdy kolejka stoi nad kasjerem.

Robiłem kontrolę danych, odbudowę indeksów i kompaktowanie ale tak jak piszesz w momencie gdy nie występował błąd.
Rozmawiałem z pomocą techniczną a oni z serwisem gdzieś tam u siebie i też nie potrafią pomóc.

Ja odnoszę wrażenie że ma to związek ze sprzętem, zmieniłem komputer bo myślałem że karta sieciowa (wifi) coś świruje bo gubi internet, niestety nowy sprzęt też ma takie skłonności. Wyrzuca internet i nie może się połączyć po najechaniu myszką na znaczek wifi (k. zegarka) przycinało komputer- jest to widocznie wina routera bo neta dziele z sąsiednim lokalem przez ścianę.

Teraz mam neta przez zewnętrzne urządzenie wifi przez usb i póki co jest okej, karte sieciową wewnętrzną odłączyłem. Zobaczymy czy błąd wystąpi.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17084
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: przeniesienie subiekta na nowy sprzęt
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 16, 2016, 13:58:18 »
Ogólnie chciałbym to naprawić bo jest uciążliwe i to zawsze gdy kolejka stoi nad kasjerem.

Napisałem jakie widzę możliwości.

Robiłem kontrolę danych, odbudowę indeksów i kompaktowanie ale tak jak piszesz w momencie gdy nie występował błąd.

To nie ma żadnego związku z problemem.

Rozmawiałem z pomocą techniczną a oni z serwisem gdzieś tam u siebie i też nie potrafią pomóc.

Też nie pomogą, gdyż nie pracują zdalnie.

Ja odnoszę wrażenie że ma to związek ze sprzętem, zmieniłem komputer bo myślałem że karta sieciowa (wifi) coś świruje bo gubi internet, niestety nowy sprzęt też ma takie skłonności. Wyrzuca internet i nie może się połączyć po najechaniu myszką na znaczek wifi (k. zegarka) przycinało komputer- jest to widocznie wina routera bo neta dziele z sąsiednim lokalem przez ścianę.

Teraz mam neta przez zewnętrzne urządzenie wifi przez usb i póki co jest okej, karte sieciową wewnętrzną odłączyłem. Zobaczymy czy błąd wystąpi.

Niestabilne połączenie sieciowe też może powodować podobne problemy, ale w takim przypadku powinno pomóc samo ponowne uruchomienie programu i co ważne i mogłeś przeoczyć - zamknięcie menedżera wydruków fiskalnych.
Daniel, Białystok.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: przeniesienie subiekta na nowy sprzęt
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 16, 2016, 14:31:25 »
A zapytam nieśmiało - co ma połaczenie do Internetu z pracą lokalną GT?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17084
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: przeniesienie subiekta na nowy sprzęt
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 16, 2016, 14:47:04 »
A zapytam nieśmiało - co ma połaczenie do Internetu z pracą lokalną GT?

GT korzysta domyślnie z protokołu TCP/IP do komunikacji z bazą danych i jeśli połączenie internetowe jest jednocześnie połączeniem sieciowym to zrywanie połączenia będzie wpływało na komunikację z bazą danych.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: przeniesienie subiekta na nowy sprzęt
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 16, 2016, 14:47:04 »