Autor Wątek: Interfejs nie wyświetla polskich znaków  (Przeczytany 1502 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline tomasz.ptak

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.43 SP2
Interfejs nie wyświetla polskich znaków
« dnia: Maj 24, 2016, 13:57:02 »
Witam!

Dopiero zaczynam zabawę z Subiektem i już po instalacji moim oczom ukazały się "krzaki" w interfejsie samego programu, to samo jest np. gdy dodaję towar z literką "Ą" to po dodaniu mam "A" bez ogonka. Na wydrukowanym dokumencie także automatycznie doczytane miasto Białystok nie posiada "Ł". Jednocześnie gdy chcę edytować produkt i wprowadzam literki ąśźżńłó to wychodzi mi to co na obrazku - krzaki.

Oczywiście w systemie mam opcje regionalne itd, wszystko jest ustawione na Polskę. Włącznie z kodowaniem itp. Zresztą piszę tego posta więc widać, że polskie znaczki posiadam.

Bardzo proszę o sugestię co może być nie tak. Przyszło mi do głowy, że może coś nie tak z kodowaniem bazy w SQL Serwer, tylko nie wiem jak i gdzie to tam sprawdzić.
« Ostatnia zmiana: Maj 24, 2016, 14:07:57 wysłana przez tomasz.ptak »

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17068
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Interfejs nie wyświetla polskich znaków
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 24, 2016, 15:26:25 »
Ja sprawdziłbym jeszcze raz opcje regionalne, zmienił na inne niż polskie i z powrotem wrócił do polskich. Odezwij się do dostawcy programu/serwisanta, aby spojrzał, być może coś Ci umyka i nie jesteś nawet w stanie o tym napisać na forum.
Daniel, Białystok.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Interfejs nie wyświetla polskich znaków
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 24, 2016, 15:37:02 »
Dobrze jest uruchomić Opcje regionalne jako administrator.
W Windowsie tak jest, że nawet jak damy użytkownikowi uprawnienia administratora, to nie jest to do końca prawdziwe.

Offline tomasz.ptak

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.43 SP2
Odp: Interfejs nie wyświetla polskich znaków
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 24, 2016, 15:39:28 »
Próbowałem już i nic to nie dało, z opcjami regionalnymi, w między czasie napisał @Aldo.
Teraz uruchomiłem zmiany regionalne z konta administratora systemu i system poprosił mnie (przy powrocie do polskiego) o restart.

Problem zniknął.
Dziękuję koledzy, obaj mieliście rację.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Interfejs nie wyświetla polskich znaków
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 24, 2016, 15:39:28 »