Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: iG w Kwiecień 30, 2016, 14:25:00
-
Hej,
Na potrzeby księgowości mam drukować MM. Trochę tego jest w skali miesiąca i szukam jakiejś opcji, dzięki której mógłbym wydrukować podsumowanie wszystkich MM raz z miesiącu.
Nie wiem czy to zrozumiałe ;)
-
W takich przypadkach należy zajrzeć do zestawień, na przykład do zestawienia "Raport o dokumentach".
-
Mając aktywny abonament widać po podświetleniu wybranych - sumę wydań MM,
Zawsze też można podświetlić same MM, Prawy myszy - kopiuj wybrane - wkleić do np. excela i po sprawie ...
-
Mając aktywny abonament widać po podświetleniu wybranych - sumę wydań MM,
Zawsze też można podświetlić same MM, Prawy myszy - kopiuj wybrane - wkleić do np. excela i po sprawie ...
Albo w zestawieniu wybrać odpowiedni typ dokumentu.
-
Mając aktywny abonament widać po podświetleniu wybranych - sumę wydań MM,
Zawsze też można podświetlić same MM, Prawy myszy - kopiuj wybrane - wkleić do np. excela i po sprawie ...
Albo w zestawieniu wybrać odpowiedni typ dokumentu.
Komplementarnie rzecz ujmując, co ktoś chce osiągnąć i w jakiej postaci ;) ...
-
Mając aktywny abonament widać po podświetleniu wybranych - sumę wydań MM,
Zawsze też można podświetlić same MM, Prawy myszy - kopiuj wybrane - wkleić do np. excela i po sprawie ...
A po co wklejać do excela? Przecież podsumowanie jest na liście i na wydruku tej listy też.
-
Mając aktywny abonament widać po podświetleniu wybranych - sumę wydań MM,
Zawsze też można podświetlić same MM, Prawy myszy - kopiuj wybrane - wkleić do np. excela i po sprawie ...
A po co wklejać do excela? Przecież podsumowanie jest na liście i na wydruku tej listy też.
A po to, że to użytkownik decyduje co chce z tymi danymi zrobić oraz w jaki sposób nimi gospodarować ...
Ja tylko podałem jeden ze sposobów ...