Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Gestor GT => Wątek zaczęty przez: Dante w Sierpień 04, 2017, 15:52:37
-
Witam serdecznie,
problem polega na tym, że w dokumentach wszystkich np. ZK czy ZD jest okienko do wysyłania wiadomości email, z którego dość mocno w firmie korzystamy. Powoli wkraczamy na nowe wody i zacząłem wprowadzać szanse sprzedaży jako nowy dokument ofertowy. I niestety takiego okienka do wysłania wiadomości email brak (załącznik).
Czy może je w bazie odblokować lub jakoś podłączyć do wydruków?
Będę wdzięczny za odpowiedź.
Dziękuję.
-
Kliknij prawym myszy i zobacz jakie masz możliwości wysyłania oferty (Wysyłanie dokumentów->...).
-
Witam serdecznie,
dzięki za odpowiedź. Jest to jakaś opcja. A uda się gdzieś zmienić wartość tej wiadomości tak żeby podrzucała się zdefiniowana przeze mnie treść wiadomości?
-
A kliknąłeś kiedyś przycisk "Z szablonu"?
-
Ok, fajnie dzięki.
A co z tym oknem (załącznik)? Czy można jego zawartość w jakiś sposób edytować automatycznie? Bo np. te dwa checkboxy na dole chciałbym żeby były z automatu odznaczone oraz żeby tytuł sam się nie dodawał od momentu utworzenia. Przeleciałem wszystkie parametry w dłuż i szerz i niestety nic nie znalazłem.
Dziękuję.
-
Przy wysyłaniu poczty przez klienta z systemu operacyjnego nic więcej nie możesz zrobić, możliwości o których wspominał Sławek pojawią się po uruchomieniu poczty w Gestorze.