Autor Wątek: Usunięte zamówienie od klienta ZK - jak przywrócić?  (Przeczytany 3176 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Alltronix

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 85
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.50 SP1 HF1
Usunięte zamówienie od klienta ZK - jak przywrócić?
« dnia: Lipiec 04, 2017, 13:41:50 »
ZK z rezerwacją jednego towaru została zaciągnięta do Sello. Przez kilka dni do ZK w Subiekcie były dopisywane towary, które nie aktualizowały się w Sello. W kolejnym tygodniu zamówienie z Sello zostało usunięte (z jednym towarem) i tym samym znikła ZK z Subiekta ponad 20 pozycjami. Jak ją można przywrócić? Znam tylko nr ZK, ale towarów wcześniej dodanych już nie. Problem w tym, że ZK z tym nr nie widać w Subiekcie :(
Pozdrawiam

Offline astralom

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 65
  • Reputacja +1/-1
  • Wersja programu: 1.73
Odp: Usunięte zamówienie od klienta ZK - jak przywrócić?
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 04, 2017, 15:00:48 »
Wg mnie jedyną opcja jest zrobienie dearchiwizacji na drugim podmiocie z kopii bazy (o ile była robiona) z ostatniego dnia kiedy te ZK jeszcze było.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Usunięte zamówienie od klienta ZK - jak przywrócić?
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 04, 2017, 15:00:48 »