Autor Wątek: Integracja z s2s  (Przeczytany 3597 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline modino

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiket GT 1.50
Integracja z s2s
« dnia: Styczeń 03, 2018, 09:40:41 »
Witam. Jestem na etapie testowania połączenia Subiekt GT i s2s. Mam kilka pytań:
1) s2s pobiera mi całą bazę kartotek ze sklepu RedCart (ok. 20 tys) natomiast do Subiekta eksportuje się ok. 19 tys - co jest tego przyczyną?
2) Druga kwestia - jaka powinna być ścieżka pod zdjęć pobieranych ze sklepu?
3) Czy podczas ponownego pobierania (nowe kartoteki) w przypadku zaznaczenia kartotek, które wcześniej zostały już do subiekta pobrane, nie zostaną one powielone tylko będą zaktualizowane?
4) Czy przy zmianie symbolu katalogowego lub nazwy w sklepie zostaną one zaktualizowane także w subiekcie? (i na odwrót)
Z góry dziękuję za pomoc.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17120
  • Reputacja +799/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Integracja z s2s
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 03, 2018, 09:42:41 »
Czy nie byłoby szybciej i prościej, abyś spytał autora integracji ?
Daniel, Białystok.

Offline modino

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiket GT 1.50
Odp: Integracja z s2s
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 03, 2018, 09:44:24 »
Pytałam ale brak kontaktu.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17120
  • Reputacja +799/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Integracja z s2s
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 03, 2018, 09:56:01 »
I ciągle chcesz skorzystać z oprogramowania z takim wsparciem ?

Według moich skromnych doświadczeń i wiedzy:

1) s2s pobiera mi całą bazę kartotek ze sklepu RedCart (ok. 20 tys) natomiast do Subiekta eksportuje się ok. 19 tys - co jest tego przyczyną?

Zapewne błąd integracji, zajrzyj do logów, może coś podpowiedzą.

2) Druga kwestia - jaka powinna być ścieżka pod zdjęć pobieranych ze sklepu?

To przecież zależy od konfiguracji sklepu.

3) Czy podczas ponownego pobierania (nowe kartoteki) w przypadku zaznaczenia kartotek, które wcześniej zostały już do subiekta pobrane, nie zostaną one powielone tylko będą zaktualizowane?

Powinny zostać zaktualizowane, ale wiem, że integracja ta powiela asortymenty, aby się zabezpieczyć należy zmodyfikować bazę danych (temat dla dostawcy programów Insertu).

4) Czy przy zmianie symbolu katalogowego lub nazwy w sklepie zostaną one zaktualizowane także w subiekcie? (i na odwrót)

Raczej będzie problem, gdyż po symbolu jest realizowane powiązanie.
Daniel, Białystok.

Offline modino

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiket GT 1.50
Odp: Integracja z s2s
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 03, 2018, 09:58:07 »
Dzięki :)

Offline modino

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiket GT 1.50
Odp: Integracja z s2s
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 03, 2018, 12:37:54 »
a może Subiekt w wersji testowej ma ograniczenie co do ilości pobieranych kartotek? s2s nie pokazuje błędów, natomiast wygląda tak jakby w subiekcie brakowało około 1 tys ostatnio dodanych kartotek w sklepie.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17120
  • Reputacja +799/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Integracja z s2s
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 03, 2018, 18:39:07 »
Nie wymyślaj i nie szukaj problemów tam, gdzie ich nie ma - nie ma takich ograniczeń w Subiekcie GT.
Daniel, Białystok.

Offline krzys20

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 154
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: 1.53
Odp: Integracja z s2s
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 03, 2018, 22:04:00 »
1.Brak pobranych kartotek to jeśli integrujesz po symbolu to każdy produkt w red cart musi mieć przypisany symbol jeśli go nie ma nie zostanie zassany do subiekta, sprawdź pierwszy lepszy produkt co się nie przesłał i zobaczy czy mu nie brakuje symbolu.

2. Dla ograniczenia wielkości bazy subiekta daj sobie spokój z zdjęciami w subieckie, u nas robimy tak dodajemy nowy produkt do subiekta wysyłamy do sklepu i w sklepie podpinamy zdjęcia, no chyba że szykujesz zamówienia w subiekcie i chcesz mieć tam podgląd produktu. U nas zdjęcia ważą po 2 mega i szybko byśmy tą bazę zapchali.

3. Funkcja pobierania kartotek do subiekta jest używana raz podczas odpalania s2s, potem już tego nie używaj nawet jest to tam gdzieś grubymi literami oznaczone. Nowe produkty najpierw dodajemy do subiekta i wysyłamy go do sklepu, nie w drugą stronę bo wtedy zrobi ci się klops.

4. To samo co w punkcie 3 poprawiasz w subiekcie co chcesz i potem aktualizujesz w sklepie (NIE W DRUGĄ STRONĘ) będzie klops.
Jeśli po symbolu masz synchronizację to zmieniasz symbol w subiekcie potem w sklepie w kartotece produktu, jeśli zmienisz tylko w subiekcie s2s nie odnajdzie już produktu w sklepie bo w sklepie nie ma takiego symbolu i wywali byka w logu.

Jak coś pisz trochę się nabawiłem s2s.

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4899
  • Reputacja +172/-11
Integracja z s2s
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 03, 2018, 22:50:02 »
Po co wam zdjęcia o takim rozmiarze (2MB) w sklepie internetowym?
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Integracja z s2s
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 04, 2018, 09:43:48 »
Po co wam zdjęcia o takim rozmiarze (2MB) w sklepie internetowym?
Żeby kupujący sitko mógł precyzyjnie zmierzyć rozmiar dziurki :)

Offline xandercage

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 97
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.50 HF2
Odp: Integracja z s2s
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 04, 2018, 15:48:40 »

Jak coś pisz trochę się nabawiłem s2s.

W końcu ktoś, kto używa s2s :)
Planuję przesiadkę z home`owskiego Click Studio na s2s właśnie, niestety nikt nie potrafi mi wyjaśnić (łącznie z autorem programu) czy s2s da radę zaktualizować zdjęcia na na sklepie. Jest to możliwe? Co z aktualizacją opisu?

Offline modino

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiket GT 1.50
Odp: Integracja z s2s
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 04, 2018, 17:29:22 »
Wszystkie symbole w redcart są unikalne, oto komunikat błędu: "Błąd przy dodawaniu produktu do Subiekta. Symbol: B0307, Opis: Ustawienia programu nie pozwalają na aktualizację produktu.."

Offline krzys20

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 154
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: 1.53
Odp: Integracja z s2s
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 04, 2018, 20:48:14 »

Jak coś pisz trochę się nabawiłem s2s.

W końcu ktoś, kto używa s2s :)
Planuję przesiadkę z home`owskiego Click Studio na s2s właśnie, niestety nikt nie potrafi mi wyjaśnić (łącznie z autorem programu) czy s2s da radę zaktualizować zdjęcia na na sklepie. Jest to możliwe? Co z aktualizacją opisu?

Jak opis zaktualizujesz w subiekcie to puszczasz aktualizację dokładną i wtedy produkt aktualizuje się w sklepie, co do zdjęć to ręcznie podpinam w sklepie za duży rozmiar zdjęć i nigdy nie próbowałem.

Offline krzys20

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 154
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: 1.53
Odp: Integracja z s2s
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 04, 2018, 20:52:27 »
Wszystkie symbole w redcart są unikalne, oto komunikat błędu: "Błąd przy dodawaniu produktu do Subiekta. Symbol: B0307, Opis: Ustawienia programu nie pozwalają na aktualizację produktu.."

Tak jak pisałem wcześniej zakładanie kartotek w subiekcie wykonuje się tylko raz podczas odpalania programu,z loga wynika że produkt już istnieje w bazie co znaczy że przynajmniej raz już bazę do subiekta pobierałeś, uruchom pustą bazę subiekta i spróbuj zassać do pustej bazy.
Oczywiście rozumiem że bazę w subiekcie masz nową pustą a nie że używałeś subiekta i teraz chcesz to zassać.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Integracja z s2s
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 04, 2018, 20:52:27 »