Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: TadWar w Maj 02, 2016, 14:46:44

Tytuł: Rejestr sprzedaży VAT
Wiadomość wysłana przez: TadWar w Maj 02, 2016, 14:46:44
W poprzednich miesiącach rejestr drukował się w ten sposób, że na początku listy były faktury, a potem paragony. Drukowaliśmy dla księgowej tylko strony z fakturami i ostatnią stronę z podsumowaniem (było to kilkanaście stron).
Za m-c kwiecień zaś drukuje się wg daty - faktury i paragony przeplatają się (wydruk całości to ponad sto stron). Sortowanie wg kolumny na ekranie nie wpływu. Czy jest jakiś sposób, żeby na wydruku było sortowanie wg numeru i rodzaju dokumentu jak dotychczas?
Tytuł: Odp: Rejestr sprzedaży VAT
Wiadomość wysłana przez: Aldo w Maj 02, 2016, 15:20:43
Najwygodniej, to zdefiniować nową ewidencje tylko dla paragonów i zwrotów, a domyślną zostawić tylko dla faktur i korekt.
Tytuł: Odp: Rejestr sprzedaży VAT
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Maj 02, 2016, 17:10:52
Dlaczego po prostu nie przefiltrujesz zestawienia według typu dokumentu ?

ps.
@Aldo, chodzi o Subiekta i zestawienie "Rejestr sprzedaży VAT" ;)
Tytuł: Odp: Rejestr sprzedaży VAT
Wiadomość wysłana przez: TadWar w Maj 02, 2016, 20:08:26
Zrobiłem próbę wybierając w rejestrze sprzedaży tylko faktury a później wszystkie dokumenty na razie na podglądzie w domu, w środę wydrukuję. Na szczęście drukuje się raz w miesiącu ale chyba w wersji 1.43 Insert dokonał zmian w zestawieniu.
Dziękuję za podpowiedzi i pozdrawiam
Tytuł: Odp: Rejestr sprzedaży VAT
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Maj 02, 2016, 20:27:05
Nic mi nie wiadomo o zmianach, korzystam ze wzorców z "2014" w nazwie co wskazuje na to, że się nie zmieniły od ponad dwóch lat.