Autor Wątek: Reklamacja / zwrot towaru  (Przeczytany 5450 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline maxymilian

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: GT 1.41
Reklamacja / zwrot towaru
« dnia: Styczeń 12, 2018, 17:36:43 »
Witam. Prowadzimy sklep z ubraniami włoskich marek. Właśnie zwróciliśmy jednej z marek kilka modeli (nie sprzedały się). Pytanie: JAki dokument w subiekcie powinniśmy zrobić aby wyprowadzić towar bez sprzedaży? Wiem, że powinien być to rozchód wewnętrzny ale nie widzę takiej opcji w subiekcie. Dzięki z góry za pomoc! :)

Offline socha86

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 580
  • Reputacja +14/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Rachmistrz GT - najnowsze
Odp: Reklamacja / zwrot towaru
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 12, 2018, 17:52:20 »
RW jest w module magazyn - wydania magazynowe
A to nie powinni wam wystawić faktury korygującej na zwracany towar? Na jakiej zasadzie był towar zakupiony i teraz zwracany?

Offline maxymilian

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: GT 1.41
Odp: Reklamacja / zwrot towaru
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 12, 2018, 17:55:44 »
FK nam wystawią ale musimy jakoś ten towar wyprowadzić z subiekta

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17230
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Reklamacja / zwrot towaru
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 12, 2018, 19:56:50 »
To na dzisiaj RW lub WZ, jak dostaniecie korektę to usuniecie ten rozchód, aby mogła się dodać WZ do KFS.
Daniel, Białystok.

Offline socha86

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 580
  • Reputacja +14/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Rachmistrz GT - najnowsze
Odp: Reklamacja / zwrot towaru
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 13, 2018, 13:16:15 »
FK nam wystawią ale musimy jakoś ten towar wyprowadzić z subiekta
To macie już fizycznie tą korektę u siebie? Jeśli tak to w subiekcie robisz korektę i sam ściąga towar ze stanu.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Reklamacja / zwrot towaru
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 13, 2018, 13:50:38 »
FK nam wystawią ale musimy jakoś ten towar wyprowadzić z subiekta
Jak otrzymacie korektę, to wpisując ją do Subiekta automatycznie utworzy się WZ zdejmujący korygowane pozycje ze stanu. Więc po co te kombinacje?

Offline maxymilian

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: GT 1.41
Odp: Reklamacja / zwrot towaru
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 18, 2018, 17:02:14 »
FK nam wystawią ale musimy jakoś ten towar wyprowadzić z subiekta
To macie już fizycznie tą korektę u siebie? Jeśli tak to w subiekcie robisz korektę i sam ściąga towar ze stanu.

Mamy korektę u siebie. W takim razie wchodzę w zakup -> korekty zakupu?

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Reklamacja / zwrot towaru
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 18, 2018, 18:24:30 »
FK nam wystawią ale musimy jakoś ten towar wyprowadzić z subiekta
To macie już fizycznie tą korektę u siebie? Jeśli tak to w subiekcie robisz korektę i sam ściąga towar ze stanu.

Mamy korektę u siebie. W takim razie wchodzę w zakup -> korekty zakupu?
Tak, ewentualnie zaznaczasz fakturę zakupu pierwotną i klikasz spod prawego Koryguj. Łatwiej i szybciej.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Reklamacja / zwrot towaru
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 18, 2018, 18:24:30 »