Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: c3b w Maj 12, 2016, 09:39:05

Tytuł: Reklamacje
Wiadomość wysłana przez: c3b w Maj 12, 2016, 09:39:05
Witam.

Klient zamówił 160 sztuk produktu i w dostawie otrzymał 150 sztuk. Po sprawdzeniu na magazynie okazało się, że magazynierzy rzeczywiście wysłali 150 sztuk produktu i chcemy dosłać brakujące 10 sztuk do klienta. Pytanie czy można w subiekcie wprowadzić reklamacje od klienta z powodem reklamacji oraz w następnym etapie zaznaczyć, że reklamacja została zrealizowana ( wysłanie brakujących produktów z reklamacji nr X w dniu XX.XX.XXXX )?

Dziękuje za pomoc.
Tytuł: Odp: Reklamacje
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Maj 12, 2016, 10:25:15
Dedykowanego mechanizmu nie ma, ale można rozważyć na przykład: flagi dokumentów, zadania (będzie potrzebna licencja na Gestora).
Tytuł: Odp: Reklamacje
Wiadomość wysłana przez: Aldo w Maj 12, 2016, 10:28:02
W Subiekcie GT nie ma dodatkowych dokumentów na takie przypadki.
Informację można wprowadzić jako notatkę do kontrahenta lub załączyć zewnętrzne dokumenty (pdf) do Biblioteki dokumentów kontrahenta.