Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: c3b w Maj 12, 2016, 09:39:05
-
Witam.
Klient zamówił 160 sztuk produktu i w dostawie otrzymał 150 sztuk. Po sprawdzeniu na magazynie okazało się, że magazynierzy rzeczywiście wysłali 150 sztuk produktu i chcemy dosłać brakujące 10 sztuk do klienta. Pytanie czy można w subiekcie wprowadzić reklamacje od klienta z powodem reklamacji oraz w następnym etapie zaznaczyć, że reklamacja została zrealizowana ( wysłanie brakujących produktów z reklamacji nr X w dniu XX.XX.XXXX )?
Dziękuje za pomoc.
-
Dedykowanego mechanizmu nie ma, ale można rozważyć na przykład: flagi dokumentów, zadania (będzie potrzebna licencja na Gestora).
-
W Subiekcie GT nie ma dodatkowych dokumentów na takie przypadki.
Informację można wprowadzić jako notatkę do kontrahenta lub załączyć zewnętrzne dokumenty (pdf) do Biblioteki dokumentów kontrahenta.