prowadzaliśmy sklep w oparciu o subiekta gt.
Przyszło zrobić inwentaryzację / remanent i wiemy już że błędnie dodawaliśmy towary.
Dlatego warto poznać program, zanim zacznie się z niego korzystać.
Robiliśmy to za pomocą dokumentów PZ a nie Faktur Zakupów.
Nie, oba dokumenty są poprawne o ile byłyby poprawnie wprowadzane.
Stany magazynowe się zgadzają ale nie znamy cen zakupu towarów.
Proszę o pomoc w jaki sposób teraz to wyprostować żeby zacząć od nowego roku dobrze.
Aby mieć porządek należy zacząć pracę od nowa - założyć nowy podmiot, przenieść co można i wprowadzić poprawnie stany magazynowe. Idąc na skróty można zrobić RW na wszystkie towary z niepoprawnymi cenami i PW z poprawnymi, ale problem wróci jeśli pojawią się dokumenty KFS/ZW i bez Niebieskiego Plusa będzie ciężko je prostować.