Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: bgolanowski w Maj 15, 2017, 13:34:40
-
Witam, wszystkich, często zaglądam na to forum, ale w końcu założyłem konto.
Mam pytanie o rozliczenia należności od Payu (allegro) i pobrań (Fedex, DPD, Poczta).
Obecnie widnieją w systemie jako płatności kartą - każdy osobno.
Korzystamy z kilku usprawnień, zamówienia z allegro ściągamy poprzez importera z subiekt.pro a kwity poprzez smartpaczkę. Mamy Sferę.
Piszę, aby to wykorzystać i w jakiś sposób połączyć.
Zależy nam na programie, który po zaciągnięciu pliku - specyfikacji do wypłaty (czy to Payu czy kurier) rozliczy nam tą należność w Subiekcie i wygeneruje to tego raport z informację które dokumenty zostały rozliczone w związku z otrzymaną wpłatą.
Pytanie czy coś takiego jest możliwe ? Możemy się dostosować do zaleceń, które byłyby konieczne (w ramach rozsądku).
Przy Payu mamy bardzo dużo danych w subiekcie (jak nick allegro) , przy pobraniach obecnie wpisujemy nr dokumentu na kwicie i jest widoczny na zestawieniu no i potem ręcznie je odnajdujemy i rozliczamy.
Nasza sprzedaż to pół na pół faktury i paragony.
Wiadomo, że pojawiają się czasami problemy jak np. dopłaty do transakcji, ale nie są to częste sytuacje a przy pobraniach właściwie wszystko trafia jeden do jednego.
Docelowo nie zależy nam nawet aby przy identycznych kwotach dokumentu sprzedaży rozliczało dokładnie ten którego dotyczy - może dwa dni wcześniejszy czy późniejszy - i tak idzie od jednego kontrahenta (kuriera czy Payu).
A może już ktoś ma takie rozwiązanie, które się sprawdziło i śmiało można polecić ?
-
Docelowo nie zależy nam nawet aby przy identycznych kwotach dokumentu sprzedaży rozliczało dokładnie ten którego dotyczy - może dwa dni wcześniejszy czy późniejszy - i tak idzie od jednego kontrahenta (kuriera czy Payu).
To się zdecyduj...
Jeśli nie chcesz rozliczać z dokładnością do dokumentu to masz przecież wbudowaną funkcję "Rozlicz zbiorczo" - zaznaczasz wpłatę, klikasz "Rozdziel" i zapisujesz...
Jeśli chcesz rozliczać z dokładnością do dokumentu to posiadam dodatkowe rozwiązanie, które to realizuje (może wymagać dodania parametrów), po szczegóły zapraszam na PW.
-
Witam , odświeżam temat. Potrzebuję modułu / aplikacji / rozwiązania do automatycznego rozliczania payu oraz pobrań.
-
Witam , odświeżam temat. Potrzebuję modułu / aplikacji / rozwiązania do automatycznego rozliczania payu oraz pobrań.
Wszystko pozostaje aktualne:
Jeśli chcesz rozliczać z dokładnością do dokumentu to posiadam dodatkowe rozwiązanie, które to realizuje (może wymagać dodania parametrów), po szczegóły zapraszam na PW.
-
Odświeżam temat.
Potrzebuję rozwiązania zewnętrznego + wdrożenie
Rozlicznia:
Allegro - PayU, PayPro
Sklep internetowy - PayPro
Sklep stacjonarny - FirstData
Pobrania - DPD, Inpost, Poczta
-
Mam gotowca rozliczającego wpłaty z pliku csv. Rozwiązanie wymaga aby na zamówieniach lub/i dokumentach sprzedaży były umieszczone id płatności.
-
Hej,
zainteresuj się programem emszmal. U nas automatycznie rozlicza całe allegro, przelewy przychodzące i wychodzące, pobrania.
-
Hej,
zainteresuj się programem emszmal. U nas automatycznie rozlicza całe allegro, przelewy przychodzące i wychodzące, pobrania.
Hej. Mam emszmal ale chyba nie do końca wiem jak go skonfigurować aby rozliczało. Możesz podpowiedzieć?
-
W subiekcie mam utworzone dodatkowe konta /oprócz bankowych/ na potrzeby rozliczeń z Allegro. Np. numer 1111111111 z opisem techniczny i nick allegro /mam oddzielne konta do oddzielnych nicków/. Następnie w emszmalu tworzę nowy rachunek i w bankowości internetowej wybieram "Allegro finanse (REST API)". I do tego rachunku wykorzystuję plugin "Eksport wyciągów do Insert GT.
Konfiguracja pluginu juz wedle własnych potrzeb. U każdego będzie to inaczej wyglądało. My korzystamy z sello i zapisujemy potrzebne dane do uwag dokumentu a następnie w pluginie emszmalu identyfikujemy kontrahenta na podstawie wyrażenia regularnego.
-
Witam, mamy podobne zagadnienie u nas w firmie, przy czym korzystamy z jednego odbiorcy detalicznego. Każda transakcja/operacja bankowa ma ID i każdy dokument handlowy w polu uwagi ma odpowiednie ID (przyporządkowane do odpowiedniej transakcji/operacji). Zamówienia ze strony nie są przyjmowane jako zamówienia w subiekcie - są tylko importowane dokumenty handlowe. Do zaciągania wyciągów korzystamy z aplikacji emSzmal, ale przez to że mamy wszystko w obrębie jednego odbiorcy detalicznego automatyczne rozliczenie jest utrudnione i trzeba rozliczać ręcznie.
Czy ma ktoś może rozwiązanie które pomogłoby zautomatyzować proces rozliczania?
-
Czy ma ktoś może rozwiązanie które pomogłoby zautomatyzować proces rozliczania?
Podane w wątku informacje są aktualne, nasze rozwiązanie jest cały czas rozwijane:
Jeśli chcesz rozliczać z dokładnością do dokumentu to posiadam dodatkowe rozwiązanie, które to realizuje (może wymagać dodania parametrów), po szczegóły zapraszam na PW.
Nadmieniam, że umieszczanie informacji do wyszukiwania w uwagach, razem z innymi informacji sprawia, że wyszukiwanie takie jest najmniej wydajne, najwolniejsze, informacja taka powinna znajdować się jako jedyna w polu, do czego należy wykorzystywać inne pola jak podtytuł czy pola własne dokumentów.